bloq sPer bsy yha dienlr xDxDxD

msne iLk ÇevriMDı$ı giRenLer xD
çoCuKken oKuL var diE paZaRlarI yıKananLaR xDxDxD
coLa vaZgeÇilmezimdiR dienleRR :D:D:D
telefonU srekli titre$imde olAnlar :):):):):)
uyanmayıp rüyAsına dewam EtmeQ istienlErr =D=D
.
.
.

ölün.hızlıca bir anda hepiniz gidin ama,kaybolun.olmayın daha da.olamayın.diyemeyin.

böyle düşünüyorsun , biz de belki bazen kendimizden bişeyler buluyoruz kabul.ama yani irili ufaklı harfler, v=w k=q olması , türkçenin bilinmeyen bir lehçesi belkide...ne bunlar?bun-lar-ney! hadi moronsun , hepsini geçiyorum, sonuna yüzbin tane xDxDxD koyuyorsun ya.ben orada bitiyorum.orada diyorum ki allahım diyorum n'olur , n'olursun diyorum , ellerimi açıyorum havada.bi ışık beliriyo sonra , ışığın sonunda ak sakallı bi amca , bana 'geeel,geeeel'...

sosyal paylaşım sitelerindeki hesaplarımı birbir kapatıp uzaklara gitmek istiyorum böyleböyle.çok uzaklara.twitter uzak mesela.ya da bi köyevine yerleşip farmvillecilik oynasam.

neyse gece gece sinir harbine girdim , kimsecikler de yok. hati!

Hiç yorum yok