Hocam şu kartı basar mısınız ?

Bugün bile bile semt servisine binip , geç kaldım.Bölüm başkanının verdiği derse geç kaldım.Öyle geç kaldım ki ,yolculuk sırasında da bir çok gözlem yapma fırsatım oldu.İşte arkadaşımızın olay yerinde çektiği kareler:

(Arkadaşımız olay yerinde fotoğraf falan çekmedi. Ana Sayfaya Geri Dön)

Bir insan derse geç kalacağını bilinçli bir şekilde ,aklına mukayyet vaziyetteyken ,gayet mantıklı düşünebiliyorken biliyor ve hissediyorsa ;ve buna rağmen geç kalmama yollarını aramıyorsa ,biliniz ki o insan kıçının rahatına gereğinden fazla düşkündür.

O saat dokuza yetişme telaşı içinde insanların servise doluşmaları , o benmerkezcilik , o sefalet ,o çingene kimliğin ortaya çıkılı ; bilgisayarları ,işletim sistemlerini üreten koskoca insanoğlunun düştüğü durum içler acısı.Utandım ya yemin ederim utandım , siz dedim iflah olmazsınız dedim ,allah cezanızı versin. Sonra servis aracının çamurluğu da yere sürtmeye başladı kalabalıktan olsa gerek , servisçi seyir halindeyken bi kaçını attı camdan da kurtulduk aman allah çok şükür.Olay görüntüleri saniye saniye çeken arkadaşımızın amatör kamerasından :


Dünya üzerindeki en itici kız da servisçiyle kavga eden kızmış.Aman sen ne pis bişeymişsin öyle be.Yuh be.Ikınsan sıkınsan o kadar itici olamazsın.Lanet olsun senin gibi kıza.Servis önünde değil de azıcık ilerde durdu diye arkadan şehirlerarası kamyon şöförü gibi el kol hareketleri yapmalar , sığamayınca 'arhadaşım ilerle yaaa!' diye pöykürmeler , servisçiye sorduğu soruya cevap alamayınca 'ALOOO' diye bağırmalar falan.Asalet mi , o da ne ?

Bi tane de en görgüsüz vardı ki ,böyle kartını öğretim görevlisine uzatıyo şunu gönderir misin diye , sırtında sırt çantası var ,onu sırtından indirmeden , önümden geçti diğer tarafa oturmak için.LAN! Onu bi indir önce gerizekalı , sen zaten dizlerimin üzerinden sürtüne sürtüne geçtin yeterince rahatsız edicisin , bir de ağzıma jansportunu sokuyosun.İnerken de bi müsaade ister insan , yine aynı şekilde geçtin üzerimden , vücudumun ön deri tabakasını sıyırdın aldın.Lanet olsun senin gibi kıza da.Az ye az.

Bir rutin olarak yine müzik dinliyor iken , yanıma çöken güzelce bi insan ne dinlediysem daha bi yanaştı o da dinledi , şarkı değiştirirken ekranı inceledi falan. Beğendiği şarkı olunca elini yumruk yaptı sevindi falan. Sonra kulaklığın tekini teklif ettim.Çünkü kulaklığı teklif etmek diye bişey var.teki sende teki onda.Ama mesela bazen şarkıda gitar sağ kulaklıkta davul sol kulaklıkta oluyo , stereo mu ne zıkkımsa öyle bi kayıt şekli var ,anladın sen bence o kulaklıktaki durumu.İşte o olunca bütün keyfim kaçıyor ama , kulaklığı teklif ettiğime edeceğime pişman oluyorum ,ver lan diyorum kulaklığı ,mındar ettin ,ver !

Ben bir de yetenek buldum kendi içimde.Şimdi bu servis içindekileri ben tipe göre davranışlara göre karakter analizi yapıp sınıflandııyorum.Şu kız diyorum kesin edebiyat ta inicek , şu çocuk da diyorum benimle inicek ama güzel sanatlara yürüycek hepsi de tutuyor , artık bu konuda sınır tanımıyorum.Fakat telepati kurmayı da başarabilirsem perşembe sabahı o sarışın çocuğu bizim fakültede inmeye ikna edicem.Çünkü o oraya ait.

Servisin gülü ödülünü ben inerken bana öncelik tanıyan durakdaşım esmer çocuğa,

Servisin güleni ödülünü ön koltukta 20 dakika boyunca hiç susmadan gülen güdük kıza,

Servisin güldüreni ödülünü ise her kasiste düşmeklerden beter olan iki boyutlu çocuğa veriyorum.Azıcık kilo al ölüceksin lan.

Hati !

Hiç yorum yok