kararsız teyze ve hayınlık üzerine

İlk günden semt servislerinin geleceğini bile bile otobüs tutkuma karşı koyamadım ve çok eğlenceli yolculuklar geçirdim.Evet yolculuklar,çünkü ev okul arası normalde 15 dakikayken, ben çift vesait yapmak zorundayım.

Ben sabahları otobüs bomboş olsa da, oturmam.Tercihim değil.çünkü diğer duraklarda otobüsteki insan yaş ortalaması +sonsuza doğru gidiyor.Şöyle ki ,otobüste benden sonra en genç insan 40 yaşında.Erkeklerde beyaz bayanlarda tercihen sarı saç hakim.(Döpyes,takım elbise falan.Amca baloya mı?) Sonraki duraklara doğru metrekareye 6 bilemedin 7 yaşlı insan sığdığını ben gördüm.Zaten bu yaş grubunun otobüsteki tiranlıklarını biliyorum , dos&donts u tamamen anlamış durumdayım, o yüzden artık fazla problem doğmuyor.-du.'idi'.Evet, bugün bir teyzeyle münakaşa ettik.Böyle karşılıklı.Sonra ben indim durakta.O devam etti içerde.

Bugün de oturayım dedimdi.Araç dolarsa kalkarım.Hay demez olaydım.Hay rahat yüzü görmez olaydım.Başka yer kalmamış, teyzemde tutunacak yer bulamayacak kadar panik.Kartını gösterip geçerken böyle sinsi sinsi de önden arkaya bakıyor boş yer bulabilir miyim diye.Neyse ben bir yardımsever olarak,hayır dualarına talip biri olarak , kalktım dedim ki teyzecim buyrun.'buyrun' dedim garson gibi.Kızılaydaki 'buyrun boş yerimiz var' die bağıran ve bundan para kazanan insan gibi hissettim. (Onlar sadece o işten mi para kazanıyorlar hakikaten?)

Neyse şöyle bi baktı teyze bana.Dedi ki , 'ben o kadar yaşlı mıyım?' hafif bi ciddi ama hoh hoh hoh şeklinde gülesi var.Ama bunu sorarken hiç tereddüt etmedi.Kendisi 60 yaşına yakın,çünkü o bir teyze.tey-ze.Lakin bunu umursamadan sordu işte.'yaşlı mıyım da yer veriyorsun?'

Anlamadım.Teyze cidden yaşlı değil mi, yoksa genç gözüktüğünü söylemem iltifat etmem falan mı gerekiyordu bilmiyorum.Ama şunu çok iyi biliyorum ki ,eğer yer vermeseydim o aynı teyze, yaşı maşı hiç sorun etmeyip şunu yapardı.'ncık ncık şu gençler de mırmırmırmır hayret bişey de mırmırmırmır hiç de umrunda mı mırmırmırmır...'

anlamak zor azizim..zimzim.Bak yaş sorarsın ayıp olur,yaşını hatırlatacak bir şey yaparsın,yer verirsin yine suçlu olursun ; yer vermezsin nasılsa genç daha, daha bir bela toplarsın.Ben bilemedim,cidden.denge noktasını bul, gadın!Allahından bul!

Yarın da hayvan kadar boşluğum var.Laptop çağından değilim ben yaşlıyım çok.O yüzden 3 saat çizgiroman okurum çimlerde,güzel sanatların çimlerinde beni bulabilir dilerseniz arayabilirsiniz.evet.eöö. (nasıl sıkılıcam ben kim bilir.hayın arkadaşlarım olmayaydı.HAYIN!)

hati.

2 yorum

Nameless dedi ki...

bunun bide diger versiyonu var, kendisinden yasli amacaya "kalk bana yer ver" dedi. dedi ya bildigin dedi. utanmadan dedi. amca elinin tersini gosterdi zor tuttuk ama ben kendimi tutamadim kahkahayi patlattim xD sora tepkiden tirsan ama icten ice gulenlerde kıfkıf seklinde bana eslik etti :D

Eternal dedi ki...

:D

terbiyesiz teyze.ardamarı çatlamış teyze.hayret bişey teyze.

amca öyle mi, amca candır.