gündem maddeleri

*En kısa zamanda en kreatif ödevi yapan bir öğrenci olarak kendimle gurur duyuyorum .Dersten 6 saat önce ödevi öğrenen insanım(ödev varmış, niye söylemiyosun lan?!) ,üç saat kala başladım ve en sıradışı haliyle teslim ettim.Ben hoca olsam öper başıma koyardım öyle ödevi ,vay anasını arkadaş.

*Bugün de ring servisine yürüyorum , hacettepe köprüsünün üzerinde bi amca.Amca bi tezgah açmış,camlı böyle,albenili.Simit olsun su olsun bir şeyler satıyor.Maksat kahvaltı yapamayan öğrenci kardeşleri doyurmak gibi dursa daa , ben bir görüntüye şahit oldum ki ;yani hayatta tek başımayken gülmem ,bi otobüste olmuştu bu bi de bugün oldu ,kahkaha attım yolun ortasında.Amca cama A4 kağıt asmış , üzerinde de büyük puntolarla şu yazılı ,bak :

BESİN KAYNAĞI
MUZ : 1 LİRA

yanında da üç beş muz ,ipe bağlanmış ,baş aşağı asılmış.Lan amca ,ne adamsın.Besin kaynağı ya ?!

*Kampüsten haberlerle devam edelim.Bir karıştı ortalık aman bir kaos ortamı bir kendini bilmezlik.''Cobb-Douglas indifference curves look just like the nice convex monotonic ind....lan?!''Güvenlikler depar attılar aşağıya doğru.6 saat ekonomiden sonra ben bicibici kıvamına gelmişim (bildin mi bicibici'yi?) arkadaşların yanına beycafe ye gidicem ama olaylardan habersizim.Elimi kolumu sallaya sallaya yürüyorum ,aman dedim orda bi duriyim ben ,var bi olaylar var.Bi grup sol görüşlü öğrenci stand açmak imza toplamak istemiş ,rektörlük izin vermeyip polis çağırmış.Panzerler ,çelik kuvvet falan sen bizim güzelim kampüsü bas.Dangıl dungul bas.Öğrenci napmış kitap mı atmış nolmuş ,polis te basmış bibergazını.Ben de süzme gibi yürüyorum herkes durdurup bişeyin var mı diye soruyo falan.Bibırakınlan!nolmuş olum anlatsanıza?Öyle işte, biri yaralandı falan diye duydum ,66 gözaltı falan.Saçma salak işler.(İyiyim ben iyiyim.)

*Bu arada bildiğin param bitti.Fakültede zaten adam değilsin.Otomat koydular koca fakülteye ,koca koca adamlar sıra oluyor bi çay için ,önündekine bakıyosun ,kel lan adam,olgun böyle ,mezun oldu olucak bi tip,bi bakıyosun ,etipuf pasti alıp gidiyo falan.Neyse konumuz bu değil.100 lira banknotun olsun ,1 lira bozuk paran yoksa adam değilsin o makina karşısında.

*Bugün kampüsü biraz geç terkettim ,hava kararınca ne güzel oluyomuş dedim ,bi de söz aldım ,arada yapıcaz bunu.Köprüye yürümeyi falan da amaçlıyoruz.('ağır sığır' kelime öbeğini lügata kazandıran emre'yi de buradan kutlarım.Ben böyle ağzı doldura doldura laflayan insan az bilirim.)+HüHDD hayallerim suya düştü ,bi kaç sene evvel sığırın biri server açmış bişeyler olmuş,gerildim.

*Dün haddinden yakışıklı ve şu an ilişki durumu:ilişkisi yok olan,boylu poslu,çok böyle centilmen bi arkadaşımla konuşuyoduk.(isminin verilmesini istemeyen izleyici)Bizim içimizde ukte kalmış onu tuttuk çıkardık bi inceledik.Keşke dedik bizim dubleksimiz falan olsa ,böyle çok katlı müstakil evimiz olsa dedik.Arkadaşınla yazışırken 'annem aşağıdan çağırdı' gibi 'tavan arasında kitap arıyorum' gibi böyle çok zenginsel ifadeler kullanma isteği kabarmış içimizde zor dindirdik.(Sonra aşağıdan çağırıyolar dedi çıktı, çöpü çıkarmış.)

*Blogumun ilk duygusal postunu da dün yazdım gönderdim , nerdeyiz biz korkusuna kapılıp üyeliğini kaldıranlara yazıklar olsun.Gelmeyen arkadaşlarınıza da söyleyin onlara kanaat kullanmıyorum.

*Bir de buradan odtü müzikal topluluğuna , spring awakening adlı gösterilerine bitmeyen alkış ,kucak dolusu sevgiler göndermek istiyorum.Arkadaş bi toplulukta hiç mi çirkin,asimetrik,itici tip olmaz ya ,oha be.Ayrıca bana blöf öğreten ayşegüle,özgeye,nilgüne,buraka(burağa)(burak'a)(niyet önemli) ve yelize de kucak dolusu sevgiler ,öpücükler göndermek istiyorum.en birinci benim.

Hiç yorum yok