kekikli beyaz peynirli tost

''Şefin spesiyali , ustamızın sürprizi ,günün özel hedesi...'' ibaresini gördüğü anda ürküp sadece su isteyen insanları toplasak ,onu denemek isteyen insanların ağzını burnunu kırarlar bence. Kırarız yani. Bildiğimiz domates çorbasının üzerine bir yaprak nane koyunca özel mi oluyor o şimdi? Ya da o bildiğimiz çikolatalı pastayı koca tabağın kenarına koyup da geri kalan her yerine çikolata sosu falan dökünce fransız usulü mü oluyor ? Ha oluyorsa bilelim de...

Bugün iki arkadaşımla , o iki arkadaşımın çok bayıldıkları GeziEvi'ne gittik.Onlar boyut olarak aslında varolmadıkları için , tost falan yiyip tıka basa doyabilen insanlar.2D.Ben de 'tosta para mı vericem olum' fikrinden yola çıkarak şöyle bir menüye baktım.Ama rahat da bakamıyorum şimdi.Çünkü bu ikisi hemen kararlarını verdiler çat çat söylediler garsona ,garson başımda beklemeye başladı.Ben bilmiyorum ne yesem ,ama bilsem de unuturum o öyle bi bekliyo başımda çünkü.Bakıyorum menüye ,menü de de bişey yok arkasına falan bakıyorum yok , ''bütün olayınız tost mu argadaşım?!' diye çıkışasım geldi ya.beyaz peynirli tost ,kaşarlı tost , bazlama arası tost , domatesli tost , tost içinde tost ... İnceliyorum menüyü ama garson tepemde , bi ben kaldım sipariş vermeyen ,soğuk terler döktüm.Tost yazmayan bi tane bişey vardı , Geziburger isminde (tam bir şefin sipesiyali modunda) , onu diyiverdim bi anda ağzımdan çıktı , bi de su dedim, suyu ihmal etmem.Ya ben sandım ki ,sonunda burger ifadesi yer aldığı için böyle yuvarlak ,mütevazi bir hamburger gelecek.Ama işte ismindeki o 'ben özelim' diye bağıran Geziburger ,tırt çıktı .Almış yarım ata ekmeği ,içine salatalık domatesi basmış,kepçapmayomez koymuş , ve bildiğin inegöl köftesi boyutunda 2(yazıyla iki) tane yarım köftecikler yerleştirmiş.O kadar az ki nereye koyacağını bilememiş çünkü.Ekmek o kadar büyük ki yani , menüye EKMEK yazsalar daha mantıklı olurdu herhalde.Ayrıca hiç bir insan evladı ağzını o kadar büyük açamaz.(insan evladı dedim)

*Menünün en pahalı yiyeceği en lezzetlisidir gibi düşünenler için gelsin : Michael Jackson - They Don't Care About Us. Yalansa yalan de.

''Abi ben şefin spesiyalinden istiyorum ,çok güzel bişeye benziyo!'' -Açıklaması bile olmayan yemeği sipariş eden çok gurme çok bilge müşteri.

''Arif,dünden artan peynirleri çıkartsana şu salatanın üzerine koyalım ,rokfor peyniri deriz lan bişey anlamazlar'' -Sipesiyaliyle ünlü şef beyefendi.

''Kusucam galiba .. ?! '' -akşam üstü ,çok gurme müşteri.

K.O. Sefer Tası wins !

p.s. dialogların gerçek hayatla hiç bir ilgisi olmamakla beraber ,kendilerini de tanımam etmem.

Hiç yorum yok