alalım verelim ekonononono..zzztt...

gezinirken yine bir kaç bir şey buldum ,beyle bi sevinç aldı beni.penguen'in politikli komikli yazarıçizeri cemdinlenmiş var yaa , onun sitesine baktım.pek de güzel sermiş işlerini alt alta ,ama dikkatimi çeken diğer projeleri oldu, oha sen ne adammışsın böyle dedim,yuh dedim , yetenekli olsaymışsın dedim.

bir reklam.kıskançlık.

efendim http://cemdinlenmis.com/ web sitesi gayet yaratıcı olmuş.türkçe-ingilizce açıklamalar falan , yani diyor ki ben diyor interneyşınılım diyor global çalışırım diyor , dağılın lan diyor.

...

neyse asıl mesele , benim en kimsede olmayan en orjinal şeylere düşkünlüğüm.bayırılım ben böyle şeylere.t-shirt örneğin.üstünde komik komik baskılar olanlardan on milyon tane vardı bir aralar , sonra herkes edindi bunlardan , ben de anneme verdim cam falan siliyor onlarla.

http://www.ammavelakin.com/ bu site de cem ve bi arkadaşının ortak projesiymiş. müthiş güzel tasarımlar var. mesela i <3 (simit) (çay) şeklinde (ana sayfada var gir bak-i love ny'a atıfta bulunulmuş öyle diyim) gayet güzel bi model var ama benim asıl hasta olduğum :


süper lan olsa da giysek!


en güzel yanı da , böyle şeyler için merkez olan istanbulda değil de ankara da da bulunabilecek olması.Tunalı Hilmi de Tunalı pasajında (Lazy boutique) Hadi gidelim.

2 yorum

Winds Of Doom dedi ki...

gidek mi haftaya???:)

Eternal dedi ki...

tamam ,haftaya tunalı.