harf lütfen !

*
-selam naber ?
-iyidir ,senden ?
-iyidir nolsun.

bu hayatın bir gerçeğidir.deal with it.

*Benim manyak bi fikrim var (HüHDD) ,bunu tabii ki de ilk olarak sevgili teknoloji ve müzik editörüm Eren ile paylaştım.O da onay verdi ,biz buna çalışıcaz.Şöyle ki ;yok efendim müzik topluluğu,dans topluluğu kılyün topluluğu gibi topluluklarda sadece üye kisvesi altında öylece duran güruha da sesleniyorum tabii ki burdan.Şimdi kampüste bi paylaşım ağı düşün ,üyeler hdd leriyle geliyorlar ,veriler alınıyor yedekleniyor ,böyle hayvanötesi bir ağ oluşuyor.Bu ağa erişim de üyelere bedava gibi kolpa bi sistem yok tabii ki ,yok daha neler.Bişeyler düşünürüz ,ama beycafeyi ele geçirmeyi düşünüyoruz.(-uz evet , iki kişiyiz de) Baştan aşağı siyah giyinen gotik hatun kişiler ,uzun saçlı çok metalci gardeşlerim , maalesef Atari yahut Comodore64 logolu tshirt ü olmayanı da almıyoruz.Ogz tayfasına özel çay saati gibi bişey düşündük ,gerçi oyun oynayan adamın resmi içeceği litre koladır ama onu da ayarlarız.İşte anahtar noktalarda, paylaşım ağında en çok rağbet gören şarkılar çalar ; k salonunda anime gösterimleri ayarlarız , olur yani bunlar.En mağdur üyeye toplanıp bi hdd alırız , en çok paylaşım yapan üyeye de 'Emeqe saygı +rep' yazılı bi plaket bişey düşündüm. Ya mükemmel olur ,nasıl değişik fikirler yarabbim.

*
1) N'aber?
a) iidir nolsun
b) iyi
c) hiç
d) iyiyim sen?
e) ne istiyosun lan ?

En etik cevap muhtemelen c şıkkıdır.ne haber? in cevabı iyiyim olmaz , o nasılsın? sorusunun cevabıdır.-iyi diye de cevap verilmez ayı! ama e şıkkını işaretleyen arkadaşları da cesaretlerinden dolayı takdir ediyorum.

*Giyimime kuşamıma da laf ettirtmem.Terbiyesizliğin lüzumu yok.Ne demek iki de bir aynı şeyi giyiyorsun ya?Bütün gömleklerim kareli hepsi de lacivertlibeyazlı benim ,gözüne gözlük fb den şikeli hakem kılıklı.Münasebetsize bak.

*Kızılayın inatla iğrenç bir yer olduğunu iddia ediyorum.Leş arkadaş.Gergin gergin yürüyoruz , adamın biri suratımıza geğiriyor , var mı böyle bişey , tamam arkadaş arasında gülünür geçilir ama , takım elbiseli adamsın , bütün gazını mazını da suratımıza savurmasaydın tadını kaçırmasaydın keşke.Öküzoğluöküz.Bi köpek de işeye işeye gidiyodu o nasıl bir boşvermişlik onu da anlamış değilim zaten.

*Bir övünç , bir kıvanç cümlesi olarak : ''Vokal benim arkadaş , abi ! '' (best quotes ever)

*O değil de etrafa , karşı apartmandaki dairelerin camlarına , yolda yürüyenlerin önüne arkasına falan lazer tutan çocuklar var mı hala ? Biz yapardık hep , bizim zamanımızda vardı böyle çocuksu sevinçler.Yok mu çocuklardan.Evladım yok mu ? Hepinizin de psp si mi var lan ?

*Lafı da gelmişken söyleyeyim..desem güzel olurdu ama lafı gelmedi çünkü alakasız şeylerden yazıyorum.Geçen hafta 4. katta avucu dolu dolu edebilecek bir organizma öldürdüm.Eve çıkıyorum ,onun ölüsü hala yerde , ne biçim bi görev sorumluluğu bu ben anlamadım ,ille ayağımızla apartman boşluğuna mı itelim ne var ne yoksa ?

*1 Kadın 1 Erkek isimli televizyon programı mıdır dizi midir ne meretse, kutulu programın bile ondan daha çekilebilir olduğuna kanaat getirdim.salak saçma işler.

*''Ben senin hakkında şöyle düşünüyodum ama tanıdıktan sonra fikrim değişti.'' diyen insan.Merhaba.Şimdi olabilir insanlık hali hani ama yani dobrayım demek için de eşşeğin kulağına su kaçırmaya gerek yok değil mi.Ben çok gerçekçiyim falan , bırak.

*hadi ! hdd.hedede.hedehödö.höd !

Hiç yorum yok