cibilliyetsiz dental fazlalık*

Ağzımdaki diş sayısından gayet memnunken ,bir anda vücudumun hayınlığı olarak nitelendirdiğim bir öncü birlik çıkageldi efendim.Bunlar insan ağız yapısına uymayan şekilde boğazımdan çıkmaya başladılar.Evet ,boğazımda diş çıkıyor ,vallahi bak.Böyle utanmasa damağımı yarıp çıkacak.Utanmaz ya ,edebinle çık orda yerini al.Yara yara çıkıyor ,bi olay sanki ,havaalanında karşılanmak isteyen önemli adam gibi.Hadi çıkıyorsun ,orda yanağı talan ettin sen? O niye ,kestin mahvettin güzelim epitel dokumu. Başlarım senin gibi dişe ha! İstenmeyen olduğun nasıl belli. Ağız yapısına terssin , no country for old man hüznü var durumunda ;ama yani acısını benden çıkarman hoş mu? Bir de gereksizsin ,işe yarasan hadi diyeceğim katlanırız bi şekilde ;e fakat dişçi toplumuna ekmek kapısı oluşturmaktan başka bir amacın da yokmuş.Allah belasını versin yirmilik diş kadar.

*Konuya yönelik 'abi' yorumu : ''Sıç-tın olum sen ,sıç-tın!''

Şu yaşıma geldim ,çürüksüz geldim ,dolgusuz geldim ;tamam belki üç kere ön dişimi kırdım ama iyi baktım ,ipana reklamlarındaki dişindeki soruna şaşıran adamın surat ifadesini hiç takınmadım ben hayatımda.Da işte altlı üstlü 4 münasebetsiz mineli arkadaş yüzünden de ben efendim kimseyi de burda ...

*Konuya yönelik 'abi' devam yorumu : ''Daha iltihaplanacak ,şişecek ,hayvan gibi ağıryacak ,ağrı kesici al , ama sıç-tın!''

Kendi kendine oradan baş gösterip de diş etime tecavüz etmeyi biliyorsa bu ,büyüsün bakalım orada ,ameliyatlık bir durum olmasa bile ,dişçi koltuğunda jübilemi yapmış insanım ben ,beynime kadar vida soktular sen bana baksana bi! Sen beni yıldırabilir misin ha aliosman ,ha ?

Bu derdi çekenlere selam ,çekmekte olanlara şifa ,çekecek olanlara da Erol Taş kahkahası gönderiyorum.(hayır şifa göndermiyorum,şifa diliyorum ; yüklemden çalıyorum nabalım yani)

4 yorum

zy dedi ki...

o diş olmak istemezdim=D
amma saymışın bebeym ya..
ayrıca geçmişler olsun öpüyorum yanaklarından..

Winds Of Doom dedi ki...

-düştün,çamurluğa(öyle bi adı var onun galiba) dişini çarptın kırıldı.(bu kısmı sıkıyo da olabilirim.)
-annen camdan fermuarlı bişey attı,o fermuar dişine geldi,kırıldı.
-bide top oynarken,topun peşine koşarken mi kırılmıştı?
-bide büyüdükçe o vida küçük gelmeye başladı,hapşurdukça masaya düşen bir dişin oldu.
sanırım kronolojik sıralamsı böyleydi.:)

Eternal dedi ki...

çamurluk mu ? :D
ilkinde okul paydos olmuştu seninle a kapısının kalabalığına kalmamak için paldır küldür koşturuyoduk bir an önce okuldan kurtulmak için,sonra 6lardan biri sınıf kapısını açmıştı,benim kolum kapı koluna takılmıştı,yerlerde sürüklenmiştim,dişimde kıvılcım çıkmıştı falan :D

sonra kuzen kılıklı yaratık ağzıma kafa attı resmen gömdü bi tane, lanet olası çocuklar !

kısmen doğru hatırlıyosun , o fermuara direndim ama,kırmadı çatlattı. japon kale maç yapıyoduk da yerde sürüklenmiştim.:D

sonrası malum.dişçi bir akrabamız olmasaydı şu anda bunları düşük kalite bi kağıda kanımla yazxıyo olurdum.

Winds Of Doom dedi ki...

bendeki de nasıl bi hayal gücü ya?tamamen yanlış biliyomuşum:)ama o fermuar olayında yanında olmam lazım,en kötü dişin masaya düşerken yanındaydım,kesin eminim.:)