prenses'e.

Kasım 19,2008 /hukuka 'giriş'
''Bütün dersler amfide olsa lan keşke ,bölümde sıralar az ,illaki tanımadığın birinin yanına oturuyosun zorla falan, ne illet oluyorum.Neyse ders nerdeydi ?!Heh , m9, bu merdivenler de ne biçimmiş yeni yeni idrak ettim.Sağ kapıdan girmeliyim sağ kapıdan girmeliyim.Sol kapıdan girilir mi amfiye ya ,çıkılmıyo merdivenler o tarafta ,sendeliyosun.ooo iyi iyi daha kimse gelmemiş ,yer ararken insanların suratlarına bakmak zorunda kalmam en azından.Baştan aşağı süzüyo kıza bak , ne bakıyosun lan?! tanımam etmem. Nereye otursam lan.Baştan iki sıra iptal , 3le 4e oturursam ,of çok sıkışık olur,yok , aslında şu sarı saçlı kızın yanına geçebilirim, kimse yok yanında ,bi muhabbetimiz olmuş olur hem,tanışsam aslında onunla lan.Nolucak sanki gidip adını soriyim falan ,geçiyim şuraya o z...eee biri geldi yanına.Neyse artık ,arkadan dinlerim yine.''

Kasım 21,2008 / Felsöfi düşünceler
''Geç kaldım geç kaldııım ,amfi dolmuştur şimdiye yaaa ,nabıcam nasıl giricem lan sınıfa herkes bakıcak olum çok gerildim fak.Kulaklığı takiyim da umarsız girip otururum bi yere ,telefonla ilgileniyim mesaj gelmiş gibi yapiyim falan, eski mesajları okuyarak girerim.Anam!lan gördü ya ,yanına oturmak zorundayım şimdi lanet olsun.Ya geçen günkü kızın yanına geçicektim ben, ama yok lan geçemezmişim zaten her yanı dolu , ne çok insan tanıyo bu kız lan ,bi tek yakalayamıyorum,çekindim yok,tanışamam ben.-merabaa ,ya benim çok uykum var yukarı çıkıp uyucam biraz,hadi görüşürüz sonra,yer de tutmuşsun sağol ama..hadi bay.-''

Aralık 12,2008 / Mat. vize1.
''Çalışmadııım çalışmadııım son güne bile bırakmadım hiç bakmadım ya ,bu sefer fena sıçtım.Öss den hatırladıklarımla yapabilirim ama belki ,dur bakalım.Şunlar çalışmış sanki lan ,ellerinde notlar var geçiyim arkalarına oturiyim.Burdan hoca görür gibi lan sanki.Neyse.Aaa o kız.Aaa ,geh yanıma otur geh.Gelsene ya!Hayret bişey.Oha ya herkese selam verdi , o ne biçim ... o ne.. nasıl ya ?! Gerildim ha.''

Fakülte girişi / Sabah
''Olum kolundan tutup çekiyim , meraba ben şu şu ,biskrem yer misin falan diyim lan , çok mu zor.Baktı ,baktı vallahi baktı , gülümsesem mi lan , napıcam , telefonla uğraşıyım ,yok lan el sallıyım , oha saçmalama , sadece gülü..gitti işte salak!.Biskrem ister miydiniz HOCAM ?''

Bahar dönemi ing. muafiyet / (bahar döneminde kar yağıyo lan ?!)
''a is for apple ,b is for baloon , c is ... Of bee hadi girelim de bitsin ne bu ya.Yabancıdiller diye abarttık , bu muymuş yani , sinir hastalıkları koğuşu gibi , ne biçimmiş lan.Şu sınıfta girerim ya pek kalabalık yok önünde.Dün de duygunun arkadaşı olduğunu öğrendim o kızın ,ne garip lan ,daha önce bilseydim bu kadar kasmazdım , gider d..''meraba'' enee ,konuştu benle.Benle kimse konuşmaz kızım git burdan.Korkmuyor musun.(The Lonely Knight - Motion comics.) Oha elimi uzattım.Ya yönelmişti olum öpücekti belki de , elimi uzatttım yaa , ya yok ben gerçekten , yani yok artık ya,gitti bak, ne biçim soğuk davrandım ,olum kesin daha konuşmaz benle ha ,ben olsam ben de konuşmam,salak!Ne biçim kasıldım ,cümle kuramadım bile ya.bitti daha arkadaş edinemem ben,yok.''

Nedjima go , Duyd doğum günü. / JanisJoplin kuşağı.
''Dün özel mesaj attım ama umarım cd getirebilir lan.Odunluğum yüzünden cevap da atmadı zaten.Eve mi dönsem lan acaba ,duyguya da hasta oldum falan derim.Off geliyolar işte,hem de beraber geliyolaar ,napsam ,görmemiş gibi yapıyım lan,yok,elini uzatmaaa elini uzatmaaa ,sıcak davran sakin sakin.'merabaa' tamam herşey güzel.muhabbet edelim gel.derslerden konuşalım da tam olsun.oh tamam güzel içime sindi.heh!''

Pazartesi / Anayasa Hukuku ,Merdoan.
''Günaydıın'' Gayet arkadaşız şu an , günaydın,sarıl , naber falan de ,bildiğin sıra arkadaşı olucaz birazdan ne garip lan.Yanındaki kız kim o değil de.Öptü falan.Kimsinlasen!?
O değil de oturduk not tuttuk,hocayı dinledik falan.Ortak noktalar çıkıyo birbir ,merdoan sevgisi başta.Telefon numaraları da alındı.Tamam olum iyidir iyi.Sevindim ne biçim.Anne arkadaş edindim! ''

...sarı saçlı kız , herkesi tanıyan kız , duygunun arkadaşı , melikehazalbudak ,(melike mi? o ne ya) , bebek , mnmn , bastet , piaf , arkadaş ,dost ,-tan öte , kardeş ,ben...

bir döneminde içimi sıkan kampüs yaşantımı daha sonrasında yaşanır hale getiren ,çekilebilir kılan tek insan.
pekiştirici, niteleyici sıfatlarıma , gizli saklı her şeyime , saçma salak düşüncelerime , üzüntüme sevincime ortak bordeaux 'm benim.

piaf'ım.

Image Hosted by ImageShack.us


meine liebling'freundin .

Hiç yorum yok