öfkekus*

*sinirliyim.

*bugün françayzing sisteminin dibine vurmuş bi' mekanda oturmuş içeceğimi yudumlarken yanımdan annesiyle bir çocuk geçti.annesi ona büyük harflerle 'oyuncak için değil, değil mi toygar?' diyordu.sanırım yemeğin yanında verilen oyuncaklara bağımlı olan çocuk evden çıkarken ,sırf gidebilmek için,tembihlenmişti.'oyuncak için değil , değil mi' , ve çocuk iç çekti , yutkundu ve boğuk bi sesle ve kelimeler arasında kekeleyerek ''ta-tabiiki hayır , ben ar...tık oyuncak için , (hıhhhh) fazla büyüyüm ..mnmıhımmnnmn..'' gibi birşeyler geveledi.nasıl da belli sırf orada olabilmek için yalan söylediği.ve oyuncaksız çıktılar oradan.lanet kadın,tabii ki oyuncak için!kör müsün.

*burger king çayyolu şubesi çalışanının beyninden bir parça aldırmış olabileceğini tahmin ediyordum ama bi maymunun beyninden aldırıp boş kafatasına koydurduğunu bilmiyordum.düpedüz gerizekalıymışsın sen çalışan.vallahi bak.dütdüt.armutun önde gideniymişsin yani.ve müdür , sana laflar hazırladım.

*üniversitelere son sürat internetin , fiber optik sistemin , 100mbit in, ve hatta özel üniversitelerdeki bilgisayarların 10da birlerinin devlet üniversitelerine gelmesi lazım.bu bir gerekliliktir ya , teknoloji çağında yaşıyoruz ve lab dediğiniz yerde hala driverı ekranın altında olan bilgisayarlar var , ram yok, varsa da biz rastlayamadık , çünkü biz sayfayı açtık , mouse'la o komutu verdik yani , ve bi süre bekledikten sonra öğle yemeğine gidip geldiğimizde yeni açılmıştı.mouse da kendini bırakmış , topu merdivenlerden aşşağı doğru iniyordu.tamam belki bilgisayarlar..tamam hadi zengin bi iş adamı bağış yapmamış onu anlıyoruz da , internet hızı ne ayak , var mı öyle bi hız , yani hız mı o, yavaşlık ki o , yok yani geri sarıyor hatta.

*insan sağlığı için , yalvarıyorum , şu kırmızı körüklü kaç yılından beri kullanıdığını dedemin hatırladığı ikarusları bi kaldırın bi atın hurdaya verin nolur lan , metrobüs istemiyoruz burda , insan taşımak için her şey olur , ya ikarus ne kardeşim.ya bırak.

*dostta gezinirken indirimli dvd ler kısmında 40 dakika harcadım , kasaya kucağımda filmlerle ilerlerken arkadaş durdurdu bi tokat attı falan kendime geldim de , asıl konu şu ki , arayıp da bulamadığım eski,siyah beyaz,polisiyeler,absürd komediler ve en mühimi westernler o indirim sepetlerinde saklanıyormuş.her ay belirli bir bütçe ayırdım onun için artık.
ama daha da şaşırtıcı olanı ben hayatımda ilk kez 1 liraya (1 TL ,bir lira) dvd gördüm.ama işte ucuz diye 'alırım ki ben bunu , dursun lan arşiv sonuçta' derken bi tokat daha geldi.gözümü açtım tansaşdayım.

* en sevmediğim seyyar satıcı selpakmendilci sanarken , değilmiş de , en illet edicisinden zorla burnuna soka soka onun bunun hayrına dergi satan gönüllü satıcıymış , bunu anladım.'la yürü!' almıyorum.almam.almayacağım.lan takip etmesene , istemem dedim.hayır bi bakamam.sanane hangi okulda okuduğumdan be.evet duyarsızım ya hay lanet olsun bi git.GİT LAN!

*ben zaten bitkinken , üstüme üstüme gelen ,ters,benmerkezci ve vurdumduymaz olanlar artık fazla oluyor.sürekli özverili olmaktan çok sıkıldım.

*gerginim.

Hiç yorum yok