salaklıklar #1

Meydan Larousse katkılarıyla , herkesin bildiği ama yanlış bildiği gereksiz bilgiler.Bu büyük araştırma dizisinde katkısı bulunan doğancıoğluna sevgilerimi gönderirim.hiyırvigo.


1-çay harareti alır.

almaz.senin aklın alır mı böyle bişeyi.oluru var mı bunun.450 derece sıcak var , göz bebeklerine kadar terliyorsun , önüne gelen bir okadar sıcak çay , içini serinletiyor. bu mudur hakikaten?ı ıh.

2-yalın ayak gezme , betona oturma çocuğun olmaz.

bu konuda pek tecrübem olmadığından yorum yapamıyorum ama bunları yaparsanız ishale kadar yolu var onu biliyorum.


3-kahve içme,kararırsın.

kar beyazıyım.hı hı evet.

4-sınava son gün çalışılmaz.

let me tell you something..çok nadir çalışmışımdır haftalar, günler öncesinden sınavlara.geri kalan zamanlarda hep son gün , sınavdan önceki ilk 6-8 saat çalışmaya müsait olur ki genelde uykusuz kalırım. ha ben burda kimseyi de efendim teşvik etmiş olmayayım , bunu yapmayın , bünyem kaldırıyor ve yapıyorum , aslında kaldırmıyor , ölüyorum , da işte öyle yapmayın (erişkinlere yönelik içerik) gel gelelim çok başarılı olduğum zamanlar da ender olmuştur , zayıf değil ama ortanca bir çocuk gibi mülayim notlar almışımdır.

5-elini sallasan ellisi.

teoride mi , pratikte mi ? (pardon bakar mısınız bu çalışmıyo?)

6-

..weirdo.. :
*gece balkondan sarkma,şeytan çeker.
*tüylerim diken diken :D
Ebruhu :
*sizin evin altı cehennem mi teyze :M
*teyzeee alttan ısıtmalı sistem mi kullanıyonuz teyzeee:M
..weirdo.. :
*:D:D
Ebruhu :
*:D
*ateş sıçrar da yangın olur allah muhafaza lan
..weirdo.. :
*klşklşklş (hayvani gülme smileyi)

7-gece tırnak kesilmez,ıslık çalınmaz.

hadi tamam bunlar küçük bedenleri ıslah etme projesi olabilir , yok işte tırnak kesersin ışık yetersiz olur bi yere fırlar , birinin çayının içine hoplar , yok işte bi yerini kesersin falan bunlar düşünülmüş olabilir ; ama cin gelir , şeytan yoklar gibi...yaaaaa bırak!ıslık da yasak.ohoo.ıslık çalmanın bi mantığı da yok zaten.
(hocam peki zina yapabiliyo muyuz?)

8-hediyenin büyüğü küçüğü olmaz,düşünmen yeter.

olur.neden mi.çünkü evrende çeşitli büyüklük kavramları var , hacim vs. (-ironi yapma lan! -tamam) şimdiii , küçükkene yılbaşından sınıfta çekilen kuralarda,, ya da doğumgünlerinde en uzak bi arkadaştan gelen hediyelerde , görülmüştür ki , istisnasız bir itinasızlık vardır.son vakte bırakılmış , ya da aradan çıkarılmış olabilir. para harcamadan üstüne para alarak alınmış olabilir nitekim evden de getirilmiş,kullanılmış olabilir. (saçından toka çıkarıp getirmiş , üzerinde saç ya!)

9-ooluuum üniversitede kızlar teklif ediyomuş.

(ottü elektrik elektronik bölümünde 6 erkeğe 0,23 gr kız düşüyor) >>bu müthiş istatistiği bir kenara bırakırsak , efendim böyle bişeyin oluru yok.olsa bilirim.yok.varsa da hayırlı işler ne diyeyim daha da.

10-kulağa hoş gelen her türlü müziği dinliyorum.

bu kadar da kendini beğenmiş , ''siz ayrımcısınız olum , ben dünya barışından yanayım her şeyi dinlerim''ci , bu kadar esnek bi insan ola...bilir.olur ki bu , neden tepki görür bilmiyorum.afferin lan sana , arkandayım koçum , dinle her şeyi , tupac dinle , pinkfloyd dinle , killahakan dinle , beyonce dinle , karıştır. (abartma ama tamam)

11-ben dedikten sonra ne anlamı var ki!!

biz , size varlıklara manalar yükleyesiniz diye onları yarattık ! ... ( çok münasebetsizim)

12-güneş giren eve doktor girmez.

(bizim evin iki cephesi güneş alıyor mesela , ama zaten şu devirde eve doktor gelmiyor ,siz evce doktora gidiyorsunuz.atalarımız da yanılabilir.)

13-üzgün kadınların kuaföre gitmek zorunda olmaları...

burası türkiye arkadaşım , sex and the city havası yok burda , asimile kurbanı olmayın , bi dağınık maşa ne kadar biliyo musun sen!?

---------------------------birinci bölümün sonu--------------------------------
eğer sizlerde görüşlerinizin yazı dizimizde yer almasını istiyorsanız , mail yoluyla bize ulaşın , fikirlerinizi yayınlayalım.vaktiniz varsa birer çay içelim harareti alır.

5 yorum

paperback writer dedi ki...

evetevetevet olmuş bu!
yakında bu süpersonik fikirleri,ünlü olma amacımıza alet ediciğiz.(:
devamını düşüniyim ben bi,sabaha karşı sıralayalım ringo.

Winds Of Doom dedi ki...

şu her türlü müziği dinleme olayına uyuz oluyorum.öyle diyenlerin ağzına çak bi tane!bi playlistte pink floyd la 50 cent alt alta durmaz.dimi ama!!!

Daçe dedi ki...

evet katılıyorum. playlistte pink floyd'dan sonra 50 cent çalıyorsa o kişi müzikten anlamıyor demektir. pink floyd'dan sonra eminem geliyorsa o zaman aslansın, kaplansın demektir. her türlü müziği dinlemekle, her türlü müziğin kaliteli örneklerini dinlemek arasında dağlar tepeler kadar fark var ...

Daçe dedi ki...

o değil de bu konu tartışılır, ben heyecanlı heyecanlı fikrimi savunurum, karşı tezi çürütmeye çabalarım diye bekledim o kadar ama görünen o ki biraz erken çürütmüşüm karşı tezi :)

ebruhu. dedi ki...

yok ya , herkes yorumunu yazıp gidiyor , hiiç bi cevap gelir bi tartışma olur yok , ilgi alaka 0 , cevaben tartışma oluşturayım dedim ama söylediğine zıt düşünmüyorum.
yok mu artıran ?!
yok.