nein,Davut!

Arkadaş , internet çağındayız.Ortalık 3G'den kırılıyor.Ttnetçiler,Kablonetçiler,Quiknetçiler heryerde.Ama ben anlayamıyorum oyun esnasında bu lag neden?!Terbiyesizlik değil midir bu.Tam havaya girmişsin , adamı kesmeye ramak kalmış.Baltayı kaldırdığın gibi öyle kalıyor , ne o ,lag var.Bütün tadım kaçtı.

.ping , ve 785 ms , olamaz böyle bir şey , bu ne demek biliyor musun , bu dünya üzerindeki herşeyden yavaş demek.Bu olmasa , mesela bu ülkenin her evladı fiberhızdainternet kullansa mesela dakikada film indirsek vs. nasıl bir oyun olur bak bi , off nasıl olur hem de.

Onu da geçtim , oyunu zorlaştıran yegane unsurlar sadece yavaşlıkla alakalı değil.Bir diğer etken -ki burada etiketlerimiz devreye girecek- menejer kod adlı şahsın hal ve tavırlarıdır.Efendim ks nedir , killstealdir , bu etikdeğil ne demektir , bunu yapma demektir.Yani neymiş ks yapMayacakmışız.Yani ben stun attığımda son vuruşu sana hediye etmezsem vurma , tam son vuruşu yapacakken hookla çekme! gibi..ama gelgelelim hepsi de çocuğum gibi.

ÜÇ! Hamachi ! allah belasını versin. ben bu kadar aşşağılık bir program daha görmedim tanımadım. Bu ne ya böyle. Bi tane apaçiyle oyuna girelim dedik , saat kaçtı artık o kadar flu ki hatırlayamıyorum , böyle hevesle kurucaz , giricez falan , lakin ağ hazır , bağlantı kuruldu , kurulan oyun yok ortada . Böyle salak bi sorun yüzünden iki buçuk(rakamla 2,5) saat uğraşmışız. En son küfür ediyoduk , bi kendimize gelemedik dağıldık falan.Neyse du bakalım.

Titreme geldi ha , gidiyorum şimdi.

(bizimkilerdeki horozlu katil vefat etmiş , kendisine bayılırdım ; çok ama çok üzüldüm , ruhu şad olsun.)

1 yorum

Daçe dedi ki...

oyunsuz günlerde en kötü monopoly yardıralım demiştik de sinanla; izmir'le portekiz'i birbirne bağlayan hamachi, izmir'le ankara'yı bağlayamadı diye birkaç saat sonra usanıp kapatmıştık.

sanki kendisinden bir call of duty, bir rise of nations istedik. bildiğin monopoli.