Ay lav Gökmen Özdenak

Sayın il milli eğitim müdürümüz , değerli öğretmenlerim ve sevgili arkadaşl....

Geçenlerde Fatih Altaylı köşesinde havalar bu kadar kavurucuyken ligi başlatmanın (turkcellsuperlig)(bkz.hiiiiç bitmeeesin dııınnnn) ne kadar saçma olduğundan bahsetti.Galatasaray'ın hele ki ülkenin en sıcak yerine gitmesini -gaziantep- ne tür bi mantık olduğunu falan anlatıp yetkilileri gaza getirmek suretiyle dedi ki ''ben olsam gitmem''.Sayın Polat'a böyle bi gönderme yaptı,takımın moralini düşürdü..gibi.fikistüre bakınca da görüyoruz ki haksızlığın allahı yapılmış.Nitekim perşembe günkü 6-0 hepimizin yüzünü güldürdü.O sırada aile büyükleriyle balkonda yemek yiyen ben artık o coşkuyla mı yanlışlıkla mı bilmem bir adet çeyizlik (ki annelerin böyle özel misafirler için çıkardığı porselenleri çeyizlikleri vardır) çatalı fırlatmak suretiyle aşağı düşürmüş bulundum.Evet itiraf ediyorum , on gol gelse , evdeki o hava değişmezdi.

Gel gelelim yeni formalara.Pü allah belasını versin bunu tasarlayanın.Bir de yazmışlar , mor-afedersin gay moru- formalar stok tüketti , tribünler şenlendi.Dalga geçmeyin değerli basın mensupları,ayıp ayıp.Konşu blogda (previously on daçe) Ankaraspor un en şanslı olarak formasını gördük.İşte kimisi Inter gibi kimisi de tinkivinki gibi ...

(Bu Elano olayından sonra ''Haldun Üstünel'le kız istemeye gitsek Adriana Lima'yı bile alırız'' söylemi ise parlak türk zekasıdır , perde-as teknolojisini yaratan soydaşımız gibidir.Takdire şayandır.)

Hamit Altıntop'u özlemişim onu farkettim.Geçenlerde Ata Demirer'in ntvspordaki program görüntülerini izledim yutubdan.Almancı kardeşleri taklidi falan muazzam.izlemeyen izlesin yukarda var bak.ata demirer ntvspor çok komik:D yazınca çıkıyo.

Nba summer league i ise hiiç izlemedim.sıkıcı.Lakin Nisan-Mayıs gibi başlayacak play-off lar için sabırsızlanmaktayımdır.Boston'un programına baktım da eşleşmeler de kimi kimi kolpa olmuş.Yine de terli çekişmeler gümbür gümbür geliyor gibi.Sonuçta draft '09 dan sonra değişen kadrolar , önemli hamleler biraz da merak oluşturmaya başladı.Shaq , Cavs'da neler yapacak ,Lebron'la nasıl anlaşacak mesela.Lebron kadar benmerkezci hayvanevladı bi oyuncu yok çünkü.Kobe , o kadar başarıyı bir mütevazilikle karşılarken mvpliği Shaq'la paylaşmıştı mesela.Bilmiyorum Müjgan,bilmiyorum...

Hidayet tee Kanada'ya Toronto'ya geciş yaptı.Maçlara 3G'yle katılır bence.Hatta katılsın , böyle bi reklam yapılsın , Hidayet'i sanal mekanizmaya bağlasınlar oturduğu yerden blok yapsın falan.-sus , sus saçmalama.

Böyle sporla girdim ama tipik spor programları gibi yerel kano takımımızı falan da burda ifşa etmeyeceğim.Yok daha neler.

(Kapak konusu tadında başlıktan: I love NY diye tshirtler var ya , onların böyle Gökmen hocalı olanları varsa alalım , yoksa bastıralım.)

Ha,bu arada.diğer yazıyla ilgili bi önizleme olsun:

Arkadaş , internet çağındayız.Ortalık 3G'den kırılıyor.Tt netçiler,Kablonetçiler,Quiknetçiler heryerde.Ama ben anlayamıyorum oyun esnasında bu lag neden?!Terbiyesizlik değil midir bu.Tam havaya girmişsin , adamı kesmeye ramak kalmış.Baltayı kaldırdığın gibi öyle kalıyor , ne o ,lag var.Bütün tadım kaçtı. (...) Devamı sonrakine.Auf Wiedersehn!

Hiç yorum yok