açılım

Kışın soğuktan yanakları kıpkırmızı olan insanlar vardır.O ayazı yedi mi yanaklar burun ucu palyaço gibi olur,kendimden biliyorum.Lakin yaz kış ayırt etmeyen bazı bünyeler var ki bunların yanakları her daim tokat yemiş gibi al aldır.Bu insan formu genellikle çok açık tenlidir , böyle normal hayatında bile elmacık kemiklerinin altında vurmuşsun da iz kalmış gibi bi görünüm olur.Azıcık tonton da olur kimisi.Bir de bu insan azıcık enerji harcasın,bi koşsun bi terlesin o yanaklar bir gün sönmez,öyle de bi garip.Ama işte,çok güzel muhabbeti vardır bence , gevrek gevrek güler.Çünkü bazı insan öyle güzel güler ki , sen de onun gülmesine gülersin(benim bi arkadaş ...) Ayrıca çok da içtendir , içi neyse dışı da odur , bence öyledir.Güzel insandır yanakları her daim al al olan insan.

Penguen aldım,geldim. Her hafta eve yürürken kifkif güldüren kapaklardan var yine. Alpay yok yine.Bir de tespit dikkatimi çekti ki senelerdir yakındığım bi mesele.'Neden istanbuldan ayrılan ünlüler Bodrum tarzı Ege Akdeniz ilçelerine yerleşirler de Bilecik , Zonguldak'a falan gitmezler' demiş.Ben de haykırıyorum yine ; yahu tatil demek güney sahilleri mi , ege kıyıları mı ? Ne bu , bi zorunluluk mu , ben Kumla'ya gittim dediğim zaman üzerine ısrarla 'peki tatile nereye gittin?'' demenin mantığı nedir? Hayır efendim , tatilde ruh dinlenir , Ordu'da da dinlenir , Ankara'da da ite kaka dinlendiriyoruz ne var.Kendimi bildim bileli Marmara suyuyla tatil yapıyorum ben (su çok güzel gelsene) Ülkede dört denize erişim imkanı var da sadece ikisinin suyu mu tatil suyu..Cık.

Uyku düzeni olan insana özenirim.Bu düzeni küçüklüğünden alışıp,uygulayan insan var.Nasıl insansın sen?Tebrik ediyorum.En geç 23:00 de yatar , sabah dinç kalkar falan.Tamam hadi bu kadar sıkı olmaya da gerek yok , bi saatte yatıp belirli bi saatte kalkabilen insan da takdire şayandır.Artık yazın sıcağından uyunmaz hale geldiğimiz şu günlerde bizzat gecemi gündüzüme kaydırdım , sabah 10:00 da uyudum , uyandığım saati bilmiyorum bile.Gece ayakta olmak daha güzel , heryer sessiz , oyun oynarken ne güneş yansıması , ne sıcağı , ne ''yemek hazııııır!'' ı falan.Dertsiz tasasız.Ha tabii normal insan gününe geçicez mevsim değişirken , nasıl geçicez bilmem.

Seinfeld'i baştan sararken bir yandan da Curb Your Enthusiasm isminde , izlemiş olan varsa çekimleri Arrested Development ' a benzeyen ; bir Larry David harikası. (Seinfeld'in Jerry ile beraber yapımcısı) Absürd komediye tutkun olduğumdan beğendim , çoğu mutlu olmadı , meh meh , komik değil falan dediler ama ben severim arkadaş , değişik bi mizah anlayışım var.Tavsiye de ederim.

Salı günü finale girip bu yaz okulu meselesini de kapatıyorum.Bunu da bilin istedim.Bence çok önemli bi açılım.
Şablonu da değiştiricem , tepki aldım.Hati!

2 yorum

Daçe dedi ki...

template: güzel olmuş güzel, eline sağlık.

yazı: perfekt olmuş yine.

oyun incelemesi: yapıcam, valla yapıcam.

ebruhu. dedi ki...

çook teşekkür ederim!

incelemeyi de,evet artık yap,evet evet,yeni oyun istiyorum,içim kurudu bu mmorpg illetinden , sanki senden bi fps gelicek gibi emin de değilim :D

neyse yaz da karşılıklı oynayalım.