gece gece cinlenmek

Bilmiyorum tek sapığı ben miyim ; ama bence büyük bi kitle bu Samanyolu ve Kanal 7'deki nevrotik tv filmlerinin adeta aşığıdır , büyük iddiamdır.
Çok televizyon izleyen bi insan olmadığım gibi sadece göz gezdirmek için bir baktığımda saatlerce zap yaparken bulabilirim kendimi.Nitekim , sözü geçen kanallarda akşam,gece yarısı ve şimdi olduğu gibi sabaha karşı bir tv filmleri oluyor.Adamın aklını alır ha.Öyle böyle değil.
Böyle kimi kimi tanıdık tiyatrocular falan oluyor , bazen de aşırı kolpa oyuncular ; öyle öyle akıyo gidiyo film , zaten bence senaryoyu da böyle toplanıp akıllarına ne geliyosa yazıyolar , klişe mi değil mi önemli değil. Mesela Gerçek Kesit'i bilmeyen yoktur , arkadaş şimdi onun üzerine neler yazılır da, bu senaryolarını falan böyle yönetmen umursamıyormuş , bunlar bi taslak üzerine spontane bi kurgu canlandırıyolarmış , o sarı bıyık abiyi ben kendimi bildim bileli tanırım , böyle uzaktan bi akrabam gibidir bi dayı gibidir ne biliyim , onu bunu öldürse de bence iyi bi adam o.
Neyse işte senaryo olayı benzer.Bi tane imandan artık suratları falan domestos kıvamına gelmiş nur yüzlüler , erkekleri tektip , kadınları kapalı-illaki- bebeleri de anaları gibi uzun etek , bilmem ne.Bi de kötü taraf var , izlerken boğasın gelir öyle böyle değil , çocuk varsa döver bunlar , yaşlı maşlı demeden 70 yaşında insanları yakapaça sümsükler falan , lanet olsun dostum!hey! neyse öyle işte. Bunlar benim imanım seni döver benim hırsım da seni döver yarışındayken , yukardan bahisler oynanıyo falan , nitekim iyiler hep kazanıyo , öyle ya da böyle bişey oluyo.allah kahretsin hala etkisindeyim cümle kuramıyorum doğru dürüst.
Yani diyorum ki , madem bu kadar kötü , kalitesiz , ne olacağı belli bişey bu , nebokyemeye bitmeden kanal geçemiyorum , sonunu öğrenmeden kapatamıyorum!
Aynı şey bu eski türk filmlerinde de oluyor.Mercan Kolye vardı belki hatırlarsınız , Can ile Canan adında iki kardeş , anneleri ölür babaları cadaloz bi hatunla evlenir- ki bu Nurseli İdiz- sonra çocuklara baba yokken kötü davranır savsaklar tehdit eder baba varken canım cicim ayağına yatar , adam çocuklara değil kadına inanır falan...Ağlak ağlak bişey işte sonra her şey yoluna giriyo da ben sonunu bildiğim halde 4578. kere izliyorum bunu.Space Jam de de oluyo aynısı , ya da ne biliyim Çılgın Marslılar'da da...Desen ki Independence Day i bir daha izle , izlemem.Garip.
Ama işte bu Fetullah Gülenin kanallarında bişey var(inanmıyorum ama bi güç var:D) İzletiyor deli gibi.
Namaza başlıyorum kitap setlerinin reklamları , Armina Eşarp ara reklamları , yeşil yaz 7841 e gönder imanın şartları cebine gelsin falan altta belirir ikide bir. Saçmalamayın lan!
Offff , neyse Cemile teyze kurtuldu ya Allah(c.c) den daha ne isterim! (Yooooooooooooooo....)

3 yorum

Daçe dedi ki...

işte böyle böyle çekiyolar kendilerine, yaa, yaa..

bu arada blogun takipçisi olarak bu template'in geçici olmasını ve kısa vadede blogda yeni template görmeyi umuyorum. "şikayetinizi bize, tavsiyenizi çevrenize bildirin." tadında bi yorum oldu gerçi.:)

ebruhu. dedi ki...

sen bu yorumu yaparken ben html kodlarıyla uğraşıyorum , bu nasıl bi ''içine doğma''dır. (:

ebruhu. dedi ki...

template önerisine ihtiyacım var zaten , biz daha iyisini yapana/bulana kadar en iyisi bu (!)