türübüt

Ben hayatındaki en büyük hırsları, en en egoist güdüleri; sadece bir an için dışavuran "elinde bant olan insan" da görürüm arkadaş. O bantı ölesiye sahiplenir, öldürsen mesela bantı almak için, parmaklarını zor gevşetirsin, deli midir nedir. Bak bi' dikkat et, o bantı vermez istediğin zaman. "Bantı bi' versene" dersin, böyle dişiyle kopartır, verir. Halbuki sen komple bantı istersin, istediğin kadar koparmak, dilediğin zaman kullanmak istersin; ama o, hakimiyet kendisinde olsun ister. Seni de köpek gibi yalvartır iki milim bant için. Lan versene şu bantı iki dakka, bak hala dişine götürüyo!

Peki banta tam ihtiyacın olduğunda, o beyaz kağıda ulaştığın an, o bantın bitip de kağıdın özgürleşip hızla rulosundan kurtulması. O anki hisler...

Geçen günkü konserde anlamış olduk ki bizde "tour bus" mantığı yok, koca grupları sen müşteri servisinden hallice araçla getir, sonra da niye efendim şu grup gelmiyor da bu grup gelmiyor. Bir de sahnenin yanına muntazam çekilmiş bir kamyon vardı ki, selvi boylum al yazmalımdaki arkadaş gibi, önünde de kocaman Maaşallah yazıyor. Bi fotoğraf çekeceksin, sahnede Kreator, hemen yanında Maaşallah!

Peki ya annemin televizyonda radyoda falan rakçıya, metalciye denk gelince bana "seninkiler çıktı" demesi?

Peki tamam her şeyi geçtim de bu mail kutusuna bir sürü mail gelmesine ölürcesine sevinen ben, şöyle bi manzarayla karşılaştım az önce, o n'olucak?


Allahın belaları ya. Bayaa bayaa gönderenin adı "avuçla beni" Sabri Bey n'apıyosunuz?

Üniversite şenlikleri başladı, eveet, her yıl olduğu gibi bu sene finallere denk gelmese de öncesine geldi, neticede etik değil. Ama ben grupları falan geçtim de böyle şenlik alanında ne satılıyosa sevgilisine aldıran kızlardan çok bunaldım. Bugün Tioman konseri varmış, aman yarabbim kız satılan her şeyden almış ama, kafasına hem şeytan boynuzu hem melek haresi almış böyle tüylü, omzuna melek kanadı almış, bi elinde erik bi elinde çekirdek, çantası da tahmin edebileceğiniz gibi erkek arkadaşının elinde. Böylesi coşku, böylesi cıvıltı. Bi de bu şort- külotlu çorap ikilisi var ya, nağlet olsun ona da. O çorabı giymeyi bilmiyosan daha giymesene ablacım, hayret bişey. O şey kadar şortu giyiyosun, onun altından külotlu çorabın ağ kısmı gözüküyo. Göz- nizam - gez arpacık falan hani? kalmadı mı? tüh.

Celtics maçının ayrıntılarına girmeden az önce olan bi olayı aktarmak isterim. Otobüsümden inmiş, evime yürüyorum. Kulaklık takılı, hava güzel falan. Bidıls var kulağımda. Çok da keyfim yok ama yaşayadabiliyorum yani. İşte o an kimseler yok diye hayatımda hiç yapmadığım bişey yaptım, böyle şarkıya eşlik ettim, mırıldanmak da değil. Etrafı kolaçan etmiştim, kimse yok diye ben ş.. Ama varmış işte. Arkamdan geliyomuş sinsi gibi. Kulaklığın tekini çıkardım ben bi, şarkıyı da söylemeye devam ediyorum " can't buy me looove, loooove..." diye. Böyle pıtı pıtı geldi çocuk "no no no, nooooo" diye devam ettik beraber. Oha?! Böyle beraber söyledik bi müddet sonra bitince ben salaklaştım bi, sadece "iyakşamnar" diyebildim, gözlerim falan sabit. O da gülümsedi böyle teşekkür etti, gitti sonra. Merdivenlerde arkasından bakakaldım, eller cepte mırıldanarak devam etti. Çok şaşırdım, çok eğlendim, bi garip. Yan blokta mı oturuyo acaba, yarın sitenin önünde ticket to ride çalıp söylerimki o zaman.

son olarak da bahar alerjisinin '+^&%%+/)?=?)(/&%+^!é!!'+^'%&%(/=)?=)?)(=(/&%/+%^+^^' kaşıntıdan komaya girdim.

2 yorum

Cem dedi ki...

geçmiş olsun =(

ben otobüste ağzımı oynata oynata gider, indiğim anda da şarkıtyı söylemeye başlarım ya indiğim durakta 2-3 kiş ifiln iniyo zaten, noalr da delidir diye alıştılar :D
ha bugün mördııığr mördııığr diye brutal brutal böğürerek geliyodum kimse de eşlik etmedi güzelim kataklysm'ime =(

Göksel dedi ki...

bahar alerjisine kafam girsin.