call me inci

Hani messengerda durumun uygunken, bilgisayarı kullanmadığın 5 dk sonrasında "boşta" durumuna dönüşüyo ya. Tam da hani bu uygundan boştaya geçiş döneminde bi arkadaşının sana bişeyler yazması, ve sırf kendisine kurulmuş bi komplo olarak üzerine alınması. Hani sanki sırf onunla konuşmamak için bilerek ve isteyerek boşta durumuna getirmiş konumuna düşmek. O arkadaş itiraf edemese de ben suçlu hissediyorum öyle durumlarda.

Tüvitlenecek cümlelerim var, tüvitırım yok; koca sayfa ziyan oluyo böyle de. Ama tüvitır şey olmuş ya sevgili okur. Böyle incisözlükten atak gelmiş. Eştın Kaçır'ın 5 zilyon izleyicisi bi anda sıfırlanmış falan, kalplere inmeler inmiş. @turkishhacker gibi muazzam yaratıcı bir nickle bütün hesaplar alt üst olmuş. Mark Zuckerberg de endişeleniyormuş. Yat yat bişey yok, bug'dır bug.

Bugün karar aldık da, aslında geçmişi olan bi karar. Bu dünyanın en güzel burunlu insanıyla aldık, geleneksel sinema günü ayarlayıp bunu uzun vadede uygulamaya koyucaz. Mesela biri diycek ki "şu şu gün bişeyler yapalım" biz de diycez ki "yok gelemem, şu şu gün geleneksel hödö günümüz" daha havalı bi isim arıyoruz şimdi. Festivus gibi. Holy Kramer! Biz bir ara kalabalıkta,arkadaş ortamında falan Seinfeld quote larını, esprilerini karşılıklı söyleyip, o ortamda gülen tek insanlar olmayı da planlıyoduk ama sezon bitiremeyenler utansın. Stellaaaaaaaa!

Böyle sapkın hayaller işte. Benim hayallerimde de hiç böyle panjurlu manjurlu müstakil ev olmadı ya. Reklamlarda bile rüya aileyi müstakil evde huzur dolu bi çerçeve içinde gösteriyolar. Arkadaş, müstakil evin huzuru mu olurmuş ya, birbirimizi kandırmayalım. Bi' sürü derdi var, çimeni, çiçeği, sulaması budaması bitmez; bahçenin her zaman güzel gözükmesi gerek çünkü. Badanası boyası, elektriği suyu, yayını,yapımı, emeği hep ilgi ister; bireysel her şey, apartman yönetimini mumla aratırlar adama. Her şeyi bıraktım, gece korkulur lan. Gece çok korkulur hem de. Hele bi de yalnızsan ne biçim uğursuzu, ipsizi sapsızı çeker o ev. Allah belasını versin öyle evin. Civarda da bi site vardır. Ama o evin başına bi iş gelsin, hiç oralı da olmaz o site sakinleri. Çünkü onlar birlik olmuştur. Onlar birbirlerinden arkalanırlar. O müstakil evinde mangal yapan heriften intikam almak istercesine ona karşı birlik olurlar. Etleri yerken iyiydi, şimdi ne bok yiycen lan?! demekte haklıdırlar. Aslanım site sakinleri. Şşş, korkmuyo musunuz olum, gelin bizde kalın valla bak.

Yemek yiyeceksem illa bişeyler izlemem gerekiyomuş gibi hissediyorum, sana da oluyo mu?
Mesela bi sandviç yapıyorum ya, önce diziyi ayarlıyorum. İzlenecek bişey bulamazsam yutubu açıp öyle yiyorum. Takıntı oldu bi süre sonra. Sürekli acıkıyorum artık, damn. Bak, iki uyduruk kuru pasta geldi önüme, fellik fellik dizi arıyorum. Fellik ne be. Neyse. Hadi.

Annem de bi sabun almış aklım hayalim durdu. Bi on sene geriye gittim bi anda. Arı mayalı pembe silgi kokuyo sabun. Küçükken ne çok yerdik. Evet yerdik. Valla biz yiyoduk. Öyle güzel kokulu silgi mi yapılır ya?! Sonra piyasadan kalkmıştı. Ardından da ortası delik, boyna takılan silgiler üretildi. Herkesin silgisi boynuna. İşte bencilliğin çıkış noktası tam da o günlere denk gelir.
bunun pembesi işte. ah...

5 yorum

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

ama müstakil evde yaşamanın zevki bi başka be.

Jhemm dedi ki...

birincisi, ben müstakil evde yaşıyorum; ısıtması dert, üst kata sıcak su çıkması için 5-10 dakka beklemek gerekiyo, temizlik desen düşman başına.
gel gör ki orta kattaki salona sahipim. evet sahip. ora benim odam.
bi de yatak odam var ekstradan. evet hayvanım :D
müstakil evde yaşayan aile mutlu filan olmuyo ayrıca. ya da benimki olmuyo. olacakları da yok zaten tehey!
ikincisi, tvitırı olmayanları akvaryumda saklıycam balla börekle bekliycem dünyanın hakimi olunca. aslansın kaplansın.
üçüncüsü, iron man 2 süperdi lan!! film bittikten sonra bekle, son sahne koymuşlar. kaldık izledik, hepimiz ÖEH H*SKTR!! dedik. bekle kesinlikle.

son olarak da, o silgiler kanser yapıyo kanser!!!111bir

Daçe dedi ki...

müstakil evin faresi olur, yılanı olur, çıyanı olur. hiç de sevmem çıyan. özellikle çıyan yani. ıyy. ne biçim hayvan 'la' o.

stickman dedi ki...

o silgileri yediğin için bu apartman sevdası :D arka bahçesinde basketbol potası olan bahçeli tek katlı bi ev için cidden birilerine zarar verebilirim. belki şimdi diceksin e sitenin basket sahası var ne konuşuyosun lan sen! hadi ordan derim sana. diyorum. hadi ordan! nasılda dedim ama!

Eternal dedi ki...

pota dedin mi orda durucan. bari bi arkadaşım olsaydı öyle evi olan, ama işte kader kısmet. biz de bulls potası almıştık apartman girişine asıp oynamak için, böyle kocaman, orjinal (H) çalındı tabi, nağlet olsun senin gibi sportif hırsıza!