population trap

Az önce yürüttüğüm bir piyasa araştırması sonucunda bölüm insanlarının yüzde yetmiş ikilik çoğunluğunun, dönem başında verilen ödevi final öncesi geceye bırakmış durumda olduklarını öğrendim.

"Alo, n'aber karşim?"
"N'olsun ya ödevi yapıyorum."

"Alo, n'aptın ya?"
"N'apalım işte, ödeve kasıyoruz."

"Alo?"
"..."
"Aloo?"
"..."
"Lan?!"
"..."
"Ölü müdür nedir, alın bunu dışarı."

Ayrıca VAR testinden elde edilen bulgularla, yarının kardan tatil olacağına bel bağlamış yaklaşık 18 kişi, yarattıkları spekülasyonla insanların aklını bulandırıyorlar. Nitekim, öyle bir dünya yok. Tatil matil yok arkadaşım, işimiz gücümüz var bizim, bitse de gitsek planlarımız var.

Neyse, ben sizi Türkiye'nin sürdürülebilir borç oranıyla başbaşa bırakayım. %39,4! Ben buldum da bunu. Uğraştım.

Hadi kopuyoruz.



Sonra da bu.

Hiç yorum yok