para notu var mı sende?

Allah senin bin belanı versin Eviews. Kurtulamadım senden bir türlü başıma ne geldiyse senin yüzünden geldi lan! Kim seni programlayan ya, kim! O zaman serileri de bitmek bilmeyen veriler de yerin dibine batsın. Pislik. Nedir benim senden çektiğim, düş yakamdan artık ulan! Hayır kabahat bende, ne halt yemeye EKK kullanacağım da uçacağım da kaçacağım diye atar tutarsın. Yaz, ver. Bitsin gitsin. Ama yoook, hep sen yüz veriyorsun buna. Sus! Paralarım valla. Yürü lan odana! Cibilliyetsiz!






















Yemişim ekonometrik çıkarımını ya. Yapmıyorum! Kalırsam da kalayım be. Yapmıyorum. Çekilir çile değil.

Ya peki el üstünde tuttuğum iki gözümün çiçeği ödevimin bir türlü kabul görememesi. Seni niçin tatmin edici bulmuyorlar anlamış da değilim bebeğim. Halbuki ben seni ne çalışmalarla ortaya çıkardım, ne uğraştım didindim. Okumadığım makale kalmadı. Bilimsel yayın formatına yarım gün uğraştım. Her sunuşta karşı tarafın suratında tek mimik bulamamak, sanki uyduruk bir ödevmişsin gibi hissettiriyor değil mi? Sen sakın kendi üstüne alınma ama. Bence çok güzel oldun. Öyle spesifik bir konu olmayışın sadece kavrayışını güçleştiriyor. Kesin sonuçlarının olmayışı da bundan. Ne güzel komşumuzdun sen Fahriye Abla. Dünyayı kurtaracaktım ben lan o ödevle!

Bir Afrika ülkesini kalkındırmanın da hiç üzerime vazife olmadığını düşündüğümden henüz o ödeve başlamadım. Görüldüğü üzere final haftası öncesi projelere doyamıyorum. Doyamadığım için ağırdan alıyorum. Bitmesin, çok güzel çünkü. Neyse sınavdan önceki gece yaparım ya n'olcak.

Bitse de gitsek. Ne biliyim nereye.



Koca koca adamlar, hiç yakışıyo mu. Neyse 2:28 sonrası loopa alınmış durumda, birşey demiyorum. Konseregideydikiyiydi.

2 yorum

ry dedi ki...

unide ben de çok kullanmıştım. tezi falan hep eviews 'da yapmıştım. şimdi varsa yoksa excel

ebruhu. dedi ki...

senin excel yazından sonra kendisini ne kadar hafife aldığımı anladım.