Bu ilaçların insan için olanı var mı?

Ooo başkan n'aptın ya?! Dur dur çok yaklaşma, hastayım.

Olum öyle böyle değil, fevkalade hasta olmuşum ben haberim yokmuş. Başlarda benim kronik boğaz ağrım sandım. Mutlaka her sabah boğazım yanar benim, bi' yarım saat falan konuşamam. Öyle pis. Ama bu daha betermiş. Önce boğaz, sonra baş ağrısı ki galiba migrene yolu var. Sonra da grip gibi salak salak belirtiler.

Sonuç olarak iki gündür falan yataktan çıkamadım. Azıcık hareket edeyim, hayvanoğluhayvanın biri gelip kafama balyozla vuruyor arkadan. Bir yakalarsam var ya...




Tüm uyuzluğum boyunca bana yoldaşlık eden tek kedi.





Zamansız gelen bu hastalık beni televizyona itti. Bol bol yatıp ağzım yarı açık televizyona baktım. Bu esnada Fransa Ulusal Meclis'i "Soykırımı İnkar Yasa" tasarısını kabul etti. En önemli olayım buydu. Konuyla ilgili her programı her haberi izledim. Bunları belki başka postta paylaşırız.

İşin garip yanı, Fransa'ya uygulanacak yaptırımların sadece diplomatik alanda olmadığı. Tamam boykot ediliyor, mallarını almıyoruz, ağız dolusu küfür ediyoruz falan, çok sinirliyiz. Ama bunun medyaya yansıyan kısmı beni benden aldı. Şöyle ki, Biscolata reklamlarını bilmeyeniniz yoktur. Bilseniz bile bir daha izleyelim bence. Evet evet.



Bu Carlos.



Bu sevimsiz Enrico.



Bu da iki gözümün çiçeği Jean François.

Şimdi hocam, tamam kızgınsınız Fransa'ya ama, reklamlarda sadece Carlos ve Enrico'yu gösterip, Jean François'yı çıkarmanız hoş olmamış. O kadar da delirmeyin. Adam sağlık diliyor, ne kinciymişsiniz lan!

Bir de Trt1'de hemen yayın akışını değiştirdikleri çok açık. RUANDA OTELİ BU AKŞAM 22:00'DE! diye çok hırslı bir tanıtım yapıldı hemen. Filmi izleyenleriniz var mı bilmiyorum, ama güzel film, izleyin. Ama hemen böyle Fransa'ya gönderme yapar gibi, "soykırımsa, al sana Ruanda!"diye filmin yayınlanması, bir enteresan.

Benim bilinçli medyam(!), işini bilir.

6 yorum

Uyumayan Ses dedi ki...

benim kedi ihtiyacım var, ödünç alabilir miyim

Must. dedi ki...

TRT'nin kredi notu yükselmiştir hemen. BB+ filan olmuştur. Ben de ödediğim elektrik faturalarındaki TRT payını yükseltmeyi düşünüyorum!

ebruhu. dedi ki...

Uyumayan Ses; Kedi değil de kaplana falan ihtiyacın varsa, al senin olsun. Delikli kutuda göndereyim hemen.

Must.; Arap Baharı temalı filmlerden sonra biraz da Güney Afrika teması. Bakalım sırada ne var.

Daçe dedi ki...

çaktırmadan da biscolatayı vermişsin çakal karlos seni.

ebruhu. dedi ki...

bayaa sayfayı domine etmişler olum, çaktırmadanı bırak.

sanatla uğraşmaktan ve doğanın güzelliklerini keşfetmekten hoşlanırmış. haasssiireee.

Uyumayan Ses dedi ki...

adresi veriyorum ... :)