imdb miydi imbd mi? hö?!

Nasıl bi giriş yapsam, nasıl saçmalasam diye düşündüm de; sevgililer gününde falan her dilden ''seni seviyorum'' demeyi öğrenen insanlar geldi bi an aklıma. Çünkü aynı heyecan geldi bi, sonra gitti. Defolsun gitsin, rezil midir nedir.

Bugün ben her Pazartesi olduğu gibi, yine uyanmak istemedim. İnsanların Pazartesi'leri boşken, benim en bi sabah dersimin olması, dersin de bölüm başkanından olması, bazen beni benden alır. Asırlardır derse girmediğimi de hatırlayarak, kontörüm olsa mesaj atıcam... Biriniz makro notlarını getirsin, allahsızlar!!

Yarın da dersim öğlen ama, biz sapık olduğumuzdan, sabahtan kütüphaneye gidip kitaplarla sevişmeyi uygun bulduk. Dergilerimi, çizim kalemlerimi koydum çantaya, bırak allaşkına, ders mi çalışırım ben kütüphanede. Gerçi çalışsam çalışırım. Ama genelde arkadaşlarım bana kısaca'' bi bilardo atmayalım mı?!'' dedikleri için, böyleyken böyle...

(şu an(gecenin şu vaktinde) içeriki odadan duvarı yumruklayıp ''lag yapma lan!!!11birbir'' şeklinde höyküren abi. SADECE WINAMP AÇIK BE! Anneeeeeeee! )

Az önce dexter ın küçüklüğü olan bi arkadaşla konuşuyoruz, diyo ki bana, şu saatte diyo ki, bizim diyo kampüse diyo Kreator geliyo, Exodus geliyo, Sepultura geliyo diyo. (ben de geliyorum tarzında münasebetsiz bir cevabı da ancak ben verirmişim demek ki. ne biçim terbiyesiz.)Bana utanmadan sayıyo böyle. Hayır istiyo ki ben bu heyecanla uyuyamayayım da, ona eşlik edeyim sabahlamasında. Çünkü onun dersi yok. Çünkü onun sonisfer bileti var. Gıcık gibi biraz. Sanki böyle, hafif..

Ya bugün hazır gitmemişim derse, rahatım, oturdum masaya, çizeyim dedim. Madem dedim ders çalışmıyorum, çizeyim dedim. Trt1 de de Muhteşem Kraliçe var. Çok samuray abileri görünce dayanamadım. Çizesim geldi. Sonra annem de geldi peşinden. Böyle gaaayet de sakin bi şekilde ''ptt'ye git'' komutunu verdi. ''point&click'' Ben tabi önce melee şekilde, makasa ivmelendim. Sonra dedim ki, içimden söylene söylene gidersem, belki bi sinerji oluşturup, evin pencerelerini falan patlatabilirim dedim. Böyle 5 dakika süren bi karar anından sonra kendimi bikot bikapşonlu, kapı önünde buluverdim. Hani bakkala gönderilen çocuk olur ya, para üstüyle de kendine şeker sakız al denilmiştir ona, onun hevesiyle gider. Heh. yokmuş öyle bişey. Kalmamış ondan. ''anahtarını al, kapıyı açtırtma bana'' cümlesinin gazıyla ben bayaa bi yol katettim zaten. Cidden yazıklar olsun.

Yalınız, ''Kolay gelsin, iyi çalışmalar^^ '' şeklinde şebelekleştiğim Ptt çalışanı. Senin o mahkeme duvarı suratına başlarım! Eşşoleşşeğe bak, bi iyi günler demek çok mu zor lan?! Pislik. O sistem çöker de tüm işlemleri manuel girmek zorunda kalırsın inşallah, amin.

Camel-Rhayader sonrası bir de Eluveitie- Inıs Mona dinledikçe, tin whistle isteğim artmaya devam ediyo, onu naapıcaz ya? Work&Travel'la Amerika'ya gidicem diyen bütün arkadaşlardan birer tane istedim, hepsi alırsa, burada ufak çaplı bi kaval grubu oluşturucam. Sonra dünyayı ele geçiricez beraber. Dinazorlar sınıf başkanı olucak, bi de yaşarken arka planda hep müzik çalıcak.
Benim en büyük hayalim olmuştur hep, gündelik yaşamda bile arkada bi melodi olsun isterim hep. Mutlu anlarımda yan flüt, klasik gitar melodileri olsun arkada, hüzünlü bi anda klişeli keman falan. Ne kada güzel olurdu öyle olsa. Keşke olsa öyle.

Ben çantadan ıraksarım mütemadiyen. Çok sevmiyorum çanta. Her şeyi ceplerime elime koluma doldurup robocop gibi gezmeken büyük haz alıyorum. İnsan manyak olmayagörsün işte. Her şeyi de defterin arasına koyunca bi kaç bişey illaki dökülüyo tabi. Geçen gün arasında conanım vardı, imparator serisinden. Bulup da haber vermeyen de inşallah hemoroid olur. Danışma : mail. go!

Bak mesela sabahtan beri aklıma, yazacak o kadar çok şey geliyodu ki. Bu içerden duvara bi vurdu böyle. Slowmotion izleyince duvardan benim odaya doğru bi enerji gözüküyo yani hoş değil. Bi vurunca bütün aklım gitti. Mö gibi oldu, hiç bişey hatırlayamadım. Neyse dursun bu, aklıma geldikçe ilave ederim. ...Şimdi yatmalıyım lordum, yarın güneşin doğuşuyla halkı selamlama törenine hazır olmalıyım. Unutmayın, yarın zorlu bir gün olacak...

2 yorum

stickman dedi ki...

imdb

interneyşınıl moviii data beys

ben böyle bi açılımı olduğunu tahmin ediyorum. ordan yola çıkıp hiç yanlış yazmadan giriyorum artık.

eğer imbd olsaydı, interneyşını movii bata deys olurdu ki. bu hiç doğru gelmiyo bana.

bi de sen ne çiziyosun ki? (haha küçümser gibi sordum)

Eternal dedi ki...

'bata deys'e de saatlerce gülebilirim bence.

bi de şey çiziyorum, öyle, genel. (her postuna çizim yapan insana ne cevap vericem şimdi :D )