bilardoda ''şu köşe'' deme sorunsalı.

(yazıyla alakasız başlıklar silsilesi. tek cümlede hissiyat belirtme ihtiyacı.)

Belgelerim içindeki Örnek Müzik klasörüne ilk defa girdim bugün. Birisi Beethoven 9 nolu senfoni, diğeri de Highway Blues. Normalde yüzüne bile bakmadığım Örnek Müzik klasörü, bak gün geldi ne biçim değerli oldu birdenbire. Resmen riyakarım belgelerime karşı. Örnek Resimler keza.. O kadar dinginlik verici fotoğraflar var ki içerisinde.. Zaten 4 tane. Gün batımı, Kış, Mavi tepeler, nilüfer çiçekleri. Bu dört fotoğraf da ya arka planda karşısına çıkar insanın ya da bi dosya bişey ararken. Hiç özellikle bunları arayıp kullanan insan bilmiyorum ben.

Az önce dvd romla da kavga ettik. Bana böyle nasıl da çemkiriyo, hırlıyo, tıslıyo. Bi tanecik dvd okuyacaksın lanet olsun senin gibi dvdroma. Hayvan! Bazen kasadan öyle sesler gelse de azıcık itiyorum, kakıyorum; huzursuzluğu geçiyo. Gazı oluyo işte, pışpışlamak gibi.. Ama bi dvdrom da bu kadar burnu kalkık olmamalı. Cd nin üzerine böyle pahalı bi teknoloji geldiği için kendini bi bok sanıyo. Kafasına göre yazıyo dvdleri, o gün gününde değilse dvd yazma işleminin ortasında atıveriyo boş diski, yanıp gidiyo o da. Aç tuşuna da 18 kere basmak gerekir ki, seri bi şekilde, anca açılsın. Hayır ama benim suçum, ben diski koyduktan sonra çıkan dili elimle iterek kapatan insanım. Yok açma düğmesine basıp kapanmasını sağlayayım da bozulmasın falan, ı ıh yok. Taş devri insanıyım ben. Bilgisayarı ayak parmağıyla açanlara selam ederim, biz hepimiz toplansak, bilgisayarları voltran etsek, bi muza eş değer olur sana yemin ediyorum. 16 bit commodore 64 ekranıyla yazıyorum bunları da zaten. Öylesine rezil.

Bugün inanılmaz yorgunum, tahammülüm bitmiş mesela. Hava da ısınır gibi oldu ya. Çılgınlar gibi akın ettiler yine çimlere, çok kalabalık, çok gereksiz bi coşku hakimdi kampüste. Çok insan sevmiyorum. Geriliyorum çok insan olunca. Bi ortamda çok insan varsa giremiyorum o ortama, yanından dolanıyorum, başımı uzatıyorum, ''nolmuş?'' diye kafayı uzatan meraklı amcalar gibi. Ama hazzetmiyorum, cidden gerek yok. Maksimum 5-6 birey.Neyse... Delirmiş gibilerdi, 28 days after gibi Zombieland gibi, üstümüze üztümüze anlamadığımız bi dilden konuşarak geliyolardı. Farklı bi ırktan geldiklerini düşündük bi süre, ne olduğu konusunda bi bilene danışıcam. Dünden hafif ıslak çime keten etekle oturmuş bi kız, sonra da bas bas bağırıyo sevgilisine. Çocuk da ikna etmeye çalışıyo, ama aşkım diyo gel kucağıma otur diyo, böyle ne biçim sinsi ama.. Çok komik olup olmadığına dair hiç şüphesi de yok. Bütün erkek arkadaşlarını da sevgilisine güldürdü. Hiç umrunda bile olmadı, nasııııl geniş. Nasıl itici. Pis.

Ders bitince beykafeye gittik de aman kimsecikler yok. Meğersem herkes haber alıp gitti mi noldu, öğrenci kollektifleri aktive olmuş, polisler de kampüsün iki kapısına plastik gövdeli abileri göndermiş, ulaşımı katletmişler. Aman dedim, giderim ben de dedim, sizin egonuza mı kaldım dedim. Bilkent kapısından çıkıp pes oynamaya gittik. O trafikte de yapılabilecek tek muhabbet elbette ki araba muhabbeti oldu. Biri Bmw ister biri clk serisine özenir. ''aaa şuna bak'' ''ohaaa geçeni gördün mü'' ''yuuh be o ne öyle!'' gibi. Ben de boyuna güldüm. Heb güldüm. Vurdumduymaz olduğumuz için bizi pek bağlamadı olan bitenler. Zaten bişey olmadı sanıyorum, çünkü 9 gibi kampüse girdik de kimse bişey demedi konu hakkında. ya-ya touuuğğree o zaman.

Bi karar aldık, geleneksel. ''artık çalışmaya başlayalım be. hakkaten.'' kısmetse yarın. Hiç olmadı Pazartesi..

Günün sürprizi olarak da izleyici sayımı 24 e çıkarmanız beni çok mutlu etti çok kıymetli bilogırlar. Herkese benden çay. Jhemm'e de bi stamina potion bi de gofredo. (bi tane, belki iki. duruma göre)

3 yorum

stickman dedi ki...

izlemeyi bıraksam ve izleyici sayın 23'e düşse ne biçimde ağlarsın demi :p valla sırf muzurluğuna yapası geliyo insanın :p tamam tamam sakin ol izlemeye devam ediyorum.

hep filmlerden özeniyosunuz dvdyi iterek kapatmaya. o sahneleri görmeseydiniz normal tuşundan kapatırdınız. bi de ben ayak parmağımla açamıyom bilgisayarı. parmak büyük geliyo tuş yerine.e tuşu ittiremiyosun haliyle ve açılmıyor. hele reset düğmesi hiç yani. sen şimdi diceksin ki "-e o zaman sende ayak serçe parmağınla dene!" şu cevabı alırsın benden; defol git hayatımdan! derhal! yüzüne basket topu atarım :p

Eternal dedi ki...

izleyici sayın tavan yapmış, ondan böyle konuşursun tabi. hey yavrum hey. hey.. hey easy man, sen yine tuşundan aç tamam, tamam elinle aç tamam hadi, hadi tamam aç tamam!

yüzüme sayısız basket topu yemişimdir, at da burnum iyice yamulsun, nefes alamayayım at, bi de sen vur! >_<

Jhemm dedi ki...

aa sağol sağol ehe -^^-
ama yine de, stamina potion demek ha, bi full rejuvu çok mu görüyosun ühü :(

ayrıca ben seni görürüm diye bekledim dün, sonra 3te, artık eve gitmiştir ya neyse ben de gidiyim diyip batıkkent servisine koşturdum filan bilsem biraz daha dururmuşum, olaylara yakalanırmışım filan :D

o çimlerdekiler farklı ırk değil bu arada; homo erecticus onlar. evrimde bir basamak gerideler sadece. yazık onlara da :D