hava bi sıcak oldu ya hemen çimlere, hemen!

meraba ben ayı, senin adın ne?

*iyi iyi hamidolsun. biraz şişkinlik oldu biliyo musun. şey oldu çünkü, böyle bayaa 2 paket gofret
yedim ben bugün. bizim okulun besin makinelerine fantastiş yiyecekler gelmiş, kendimi tutamıyorum, mütemadiyen saldırıyorum. ama bu bambaşka bişey. kimseyle paylaşmak istemiyorum, bugün kütüphaneye giderken bi tane aldım, bi sundum ama yani içim gitti, anlatamam. ne biçim azaldı. sonra bi de çıkışta aldım ama açmadım, evde açtım, hepsini de yedim. o boş paketin dibinde de fındıkları birikiyo ya, onları da kafama diktim. osuruktan teyyare isimli bi gofrete vurulmayalı uzun zaman olmuştu.

*aslında onu bunu bırak da ben dertliyim biraz. sonisphere hayvanat bahçesi festivali var istanbulda. böyle Metallica ,Rammstein ,Manowar ,Heaven & Hell ,Slayer ,Megadeth ,Anthrax ,Alice in Chains ve bir sürü grup toplu katliam için geliyo. ben her zamanki gibi arkadaşları giden, kendi gidemeyen insanım tabii ki. o arkadaşlar her ''gelmiyo musun yea'' dediklerinde, pis pis sırıttıklarında, içimden ''van missisipi, tu missisipi...'' diye sayıyorum. sonra su çarpıyolar yüzüme bi köşede ayılıyorum, her zaman aynı sefillik. halbuki yapmasalar şunu, insan gibi alsalar biletlerini, İNSANCA!

*bi insan uzun zamandır görmediği bi arkadaşıyla karşılaştığı zaman '' bi ara görüşelim ya'' demiyorsa...demiyordur, uzatmanın bi anlamı olmadığını farkettim.

*böyle bi şarkıda abartılı bi solo atılır ya da zirveye çıkıldıktan sonra bi anda sakinler de bi piyano melodisi bi aprej bi bişey girer ya... işte o an, başka bi şarkı çaldığını sanıp '' bak bu şarkısı daha güzel'' diyen insana da buradan at the gates yolluyorum, komple.

*siyasi konulardan konuşulunca anasına bacısına küfür etmişsin gibi ciddileşen, gerilen insanlar var. ne biçim oluyo onlar öyle, ters bi bişey de, adamın aklını alıcakmış gibi sanki. deli midir nedir. feysbuk profilinde kendisi hakkındaki yere de '' siyaset, siyasi kitaplar, anti-imperialist hödödöödödö'' yazıyo ki çok havalı oluyo çünkü öyle yazınca. böyle aynı düşünceden bi karşı cins bulmak, tebrik almak, muhalif olmanın kolaylığından böbürböbür böbürlenmek. tı allah cezasını..tı..

*sakızı en optimal mesafeye 'ftıp' diye fırlatıp ona ölesiye abanma rekoru kırılır, na burdan oraya.

*bizim bi hocamız var, derste ''jethro tull'' dedi. ölür gibi olduk bi ara heyecandan. (biri de çok metalci olduğu için ''aaaaa oooo hocam o rak gurubu değil mi yea'' diye sordu, sordu ki hepimiz bilelim o çok sert metalci. hoca da bilirse yıldızlı pekiyi verir diye düşündü gibi) sonra hoca dedi ki o dedi sabanı bulan çiftçidir dedi. o anda durulduk. sonra ''uykusuz''dan bi karikatürü anlattı. öyle genç jenerasyona hitap edince sınıf bi meksika dalgasına başladı, aman yareppim, o uğultu bitti, herkes derse kulak kesildi. biz meksika dalgasıyla dışarda bulduk kendimizi, sonraki derse de girmedik. çok eminim ki bi münasebetsiz de çıkıp demiştir ''oo hoca kafaymış aaağbiiee'' diye. kimse o artık. pis.

*gördüğünüz gibi kıyametler koparıcak bi olay geçmedi başımdan ki anlatayım. az önce kedi dengesini kaybetti, yuvarlandı yere, çok güldüm. bas bas bağırıyo bi avuç mama için. son öğününü bi saat önce yemiş olduğunu da hatırlatıp belirteyim ki kendisi aslında bi kedi değil bizondur.*bugün ırklarına sınıflarına hakim olan mastırından özet-özel ferepe dersi aldım ben. kafanıza fayırbol atarım ha! hati!

Hiç yorum yok