Batman Güncellemesi: Tıkla ve İndir!



Linki görmek için lütfen üye olunuz.

Buradan sadece, The Dark Night Rises'ı izlemeye üstünde Batman t-shirtüyle, "why so serious?" t-shirtüyle gelenlere seslenmek istiyorum:

NABERYA?!

Olmamış ama be. Sen belki ulvi düşüncelerle giydin geldin ama, görüntü fena ben sana söyleyeyim. Bir de böyle yıkaya yıkaya o baskı aşınmış, çatlak çatlak olmuş. Sen onu hassas programda, ters düz çevirip yıkamayan annene çemkirmişsin, eşşoleşşek ne bağırıyosun lan kadına!!!

Yani demem o ki, ben sizle çok dalga geçtim. Teker teker salona girerken fişledim sizi, baş parmağım ve işaret parmağımla L yapıp alnıma götürdüm sonra öksürürken dumbass dedim anlaşılmasın diye. Amerika çok güzel, gelsene.

Hayır, anladım tamam; ben de Transformers'a Optimus kaskıyla gitmek istedim, ama arkadaşlarım "ay biz utanırız" diye ağladıkları için yapamadım.

Nyse sn mşglsun glba ii eglnclr sna..

Sıpoylır yok, çekine çekine okuma. Rahat ol ya. Meyk yorself kamfırtbıl. Sen kendine bi kefir al, ben de üstüme rahat bişeyler döküp geliyorum.

HAIL IMAX. 3D halt yemiş. Normali ise BİM falan. Le Porta.

Haberiniz olsun, sonunda gömülü bölüm yok. Öyle oturup beklemeyin sonra. Bayaa sipeşıl tenks'e kadar bekledik ama yapmamışlar. Koskoca DC olmuşsunuz ama bir Marvel değil, canını yediğiminin. Halbuki ben Morgan Freeman'dan okkalı bir "son of a bitch" falan bekledim, gülmeli. Olsun. Kafamda yazdım, oynattım çok şahane oldu öyle. İzleyip de gömülü bölüm eksikliği hissederseniz, mail atın, anlatıcam.

Filmin ilk günleri olduğu için hiçbir şey de yazamadım sizin yüzünüzden! Ne var gidip izleseniz ilk günden de rahat rahat yazsak şurada! Neyse, gelirken deri not defteri aldım, hadi dağılın ben onunla oynicam biraz.

Hiç yorum yok