me first and the gimme gimmes

"Yazıyorum. Gördüklerimi, düşündüklerimi, söylemek istediklerimi; o zaman hepsi gerçek oluyor. Duygularımı anlatmayı başarıyorum. Konuşarak yapamadığım bir şey bu. Konuşmayı beceremiyorum. Sizinle bile. Bir soru sorduğunuzda "bekleyin, yazıp geleyim, okuduğunuzda beni anlayacaksınız" demek istiyorum. Kendimi daha iyi ifade edebiliyorum. Hayatta yapmak istediğim tek şey; yazmak."

-Tommaso Cantone

Mine Vaganti


"Şerrrefsizim aklıma gelmişti."

-Deli Emin

Vizontele

2 yorum

FFatiHH dedi ki...

yazsana sen bi daha. Garip bir şekilde. Nanoteknolojik etkileri oluyo senin yazılarınin. Içimdeki yaraları onariyor . Bugün çok yara açıldı ıçimde. Çok yaz. Yazar mısin? Yaz.

ebruhu. dedi ki...

Yazarım. Yazmam mı? Çok büyük şevkle yazarım hem de, özel misyonu olan yazılar güzel olur özel olur. Yazayım. Hep.