got change?

...

"Elli kere tekmeledik, nihayet! Vaay, doktor n'aber ya? Tamam lan vurma yeter! Aaa, annem mi o benim. Vallahi de annem benim o. N'abıyon anne?! Versene beni anneme hemşire karısı! Nereye gidiyoruz ya? Anne diyorum, hoop! Bayılmış mı o?"

"Selamaliküm gençler! Ohoo, yenidoğan koğuşu böyle mi olurmuş. Azıcık ağl... Aaa, camdan bi adam bakı... Aaa... Ba.. Neydi lan? Hah, babaaa! Bak bak n'apıyorum bak! Ehehehe, bak bak, nihehehe. Bıraksana hemşire karısı! Dayt!"

"Ya gitsene arkadaşım başımdan! Git be! Yeni doğdum ben, yeni yeni. Yeni lan! Sokmasana parmağını gözüme gözüme. Oha bileğimi burkuy... ANNEEE! Kim bu ya?! Abi mi? O ne demek be, gönderin geri gitsin ya! Lan bıraksana kundağımı!"

...

"Hadi dedenler gelmişler, inelim!"

"Alo? Nasılsın?"

"Go do RP, derp."

...

Hardal? Kalk kalk bi'şey anlatıcam. Ya da şeyler.

Hiç yorum yok