çay bana!

Tumblr hesabım olsa, giderim bir kaydın altına ki zaten 10 kişiden 15'i bu samimiyetsiz icattan muzdarip olduğundan; arkadaşım derim, inaf vit det lomo! Detz nat oricinıl, fak of. Sinsirli, ebru.

Google Translate kullanıp bir iki cümleyi Türkçe söyleme gayretindeki yabancı tanıdık, eş-dost. Çok tatlısın. Ama artık yapmasan iyi olur.

Pek saygıdeğer Ntv yayın koordinatörü, ya da artık bu işlere kim bakıyorsa işte. Sabaha karşı yatan insana biraz daha değer verebilir misiniz? Çünkü biz evde her gün hadım edilmiş kuzu kıkırdağı falan pişirmiyoruz. Onu geçtim, sabaha karşı dolapta bulduğum üç beş buruşuk zeytini o pizzayla ikame edemiyorum. Sayın Milor yemesin demiyorum, yesin, yarasın. Ama Allah aşkına şunu gece kuşağından kaldırın, N'OLUR YA!

"O başka mahallede ben de çayı en az iki liradan satarım; ama biz çayın elli kuruş olduğu yerde kötüye kötü deriz, sanat eseri demeyiz." -Erdal Bakkal.

İmkan verseler, gidip tamir servisinde çalışırım. Alırım ingiliz anahtarını, usta var mı gevşek? diye girerim kapıdan. Araba motoru ilk tercihim de, işte puanlar yüksek diyolar bu sene; belki altına Tamir&Tadilat da yazabilirim. Küçükevaletleri101'i verdin mi gerisi kolay diyolar da bakalım. Hep torpil, herkes ikmale kalan küçüğü göndersin sanayiye anasını satayım, BİZ N'OLUCAZ LAN?! Menteşe mi o? Tutmayın küçük enişteyi.

Mutlu olacağımıza inandığımız şeylerin peşinden cesaret edip gidebilsek... Özlü söz türetilemedi, mutlu olurduk demeye getiriyorum. Çabalıyorum. Çok para da lüzumsuz. Afrika da hariç değil.

Daha önce yemeğini yemediğimiz bir yere "çayı güzeldi, yemekleri de iyidir kesin." diye gittik. Hep öylesi denk gelmiş, ben nereden bileyim öylesi hayın olacaklarını. Çılgın çayı var, bardakların sirkülasyonundan başın döner, daha önce böyle bir renk görmemişsindir falan. Dersin, çayı böyleyse kimbilir... Öyle değilmiş ya, bir hayınmışlar bunlar. O güzelim çayı sırf müşteri çekmek için kötü emellerine alet etmişler. Çayın fiyatını yukarı çekmek kadar adice. Hesap geldikten sonra birer tur çay ikram etmemek kadar pintice. Ayıp ayıp, biz de biliyoruz evde içmeyi, pis herifler.

Bir önceki kayda ekleme: "Yazısı güzel olan erkekler romantik oluyor." Şimdi bir şey derdim de...

Bir muhabbet ortamı oluyor diyelim, hararetli bir tartışmaya girişiyoruz. Deli bir beyin fırtınası kopmuş gidiyor. Ve ben diyeceği diyorum, konu kapanıyor, eve çıkarken merdivenlerde aklıma öyle bir şey geliyor ki; Allah'ım! Utanmasam apartman boşluğunda çığlığı basacağım yani öyle deliriyorum. NİYE ŞİMDİ AKLIMA GELDİ BU BE?! Orada söylesem ne biçim etkili olurdu, belki dünyayı bile değiştirirdim, sözleriyle tarihe yön veren 82 insandan biri olurdum, asardım keserdim!!1? Rabbim kimselere böyle azap vermesin, pişmanlık desen değil, öyyyle lanet bi halt. Canlı da örneği her seferinde gözümün önüne gelir: The ocean called, theyre running out of the shrimp!

Tatil, tembelliğe övgüdür diyor Serra Yılmaz. Vallahi. Çayın var mı abicim, taze? Kafayı bozmuş bu gençler, kaçın kaçın.

yanıyorum yanıyorum yanıyorum hele!

11 yorum

FFatiHH dedi ki...

İki yazıdır çok eğleniyorum burda. Ben eğlenirsem belâ olurum başına ;) özellikle o sonradan akla gelen çılgın düşüncede tam puan aldın benden. Eklemek istedim. Bazı zamanlarda bazılarına o tartışmada o cevabı vermiş gibi anlatırsın mesela. Sonra anlattıklarından biri sorar." Eee sen öyle deyince onlar ne dedi." Cevap bir kalıptır. "öylece kaldılar. Bişey diyemediler."

FFatiHH dedi ki...

İki yazıdır çok eğleniyorum burda. Ben eğlenirsem belâ olurum başına ;) özellikle o sonradan akla gelen çılgın düşüncede tam puan aldın benden. Eklemek istedim. Bazı zamanlarda bazılarına o tartışmada o cevabı vermiş gibi anlatırsın mesela. Sonra anlattıklarından biri sorar." Eee sen öyle deyince onlar ne dedi." Cevap bir kalıptır. "öylece kaldılar. Bişey diyemediler."

ebruhu. dedi ki...

daha da coşalım, eğlenelim! (:

Hakikaten öyle olur; oh iyi iyi, yalnız değilim. "Ne diyecekler, susakaldılar tabi, ehm."

Yasin dedi ki...

bu genç yazarımız neşesi arttıkça daha verimli oluyor ve gelecek vaadeden 82 yazar arasında yerini yavaştan alıyor...
Seninkide çaya benzemesin ama güzel güzel yazıp sonra 1.5 ay yazmazsan hatırlatırım.
İnadına -de ekini ayrı yazmadım ayrıca...

ebruhu. dedi ki...

şu aralar yazdım yazdım işte, vizeler finaller beynimi uyuşturacak. ama semaveri kaynatırız her zaman ayıpsın. sitenin adı semaver olaymıştı. kötü olurmuştu demek ki.

vee yüzleşme devam ediyoooor! şimdi sırada yasin'in lise edebiyat hocası karşımızdaa...

Yasin dedi ki...

Adı:Yıldıray Süt
Başak Burcu
44 yaşında
Kara kaplı kitabı olmadan dışarı çıkmaz.
En büyük zevki derslerinde tahtaya en az 4 satırlık bir cümle yazıp öğelerine ayırttırmak.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001434763742
Hakikaten böyle biri var, şikayet edebilirsin ama duyacağın hep güzel sözler olur.
Çayı düzgün yapan bir yer bulduğumda çağıracağım efendim sizi orada da kozlarımızı paylaşırız...

rüzgar dedi ki...

İsmail ağbim demek geldi içimden.

ebruhu. dedi ki...

Hüüuoooop!

Cem dedi ki...

yorumunuz şeyinde yardır! yazıyomuş lan o.O eğlendim asdfas

şimdii o bahsettiğin durumun adı L'esprit de l'escalier dir. kontrol için gugılladım ne yalan söyleyim :D diderot çok çekmiş bu durumdan zamanında.
sonraa, demem odur ki, o kadar çok çay içme. ben içtim kansızlık yapıyor şimdi kırk derece sıcak suda bile donuyorum inan kiii inan kiii inan kiiiii~ öhm neyse...
tamir servisi diyince böyle tulum giymiş geldin gözümün önüne bi an. olsa olurmuş gibi sanki o.O yok böyle de iyisin ama :D

o saatte neyşin var ntvde güzelim? geç bilgisayarın karşısına, meyve ye tok tutuyör :D sabah da haşlanmış yumurta o.O yazım öyle geçti benim >.< ha sor bi kilo verdin mi diye? vazgeçtim sorma >.<

ebruhu. dedi ki...

o zaman ben o durumu bi kenara yazayım da, yine öyle bişey olursa, evreka! diye değil öyle bağırırım en azından. havalı olsun. :D

çay ve gece yemeleri konusunda kendimi kontrol edemiyorum; bütün cinler tepemde. şaka yapmayın dostlar, bugüüün biraaaz var bende!

tulumu da giydirdin, mario gibi oldum ha bi an. NERDE LAN O PİİRENSES!

notcan: ben seni rüyamda gördüm geçen gün. inan kiii. iyi misin?!

ebruhu. dedi ki...

lan bu da merdivende geliyomuş adamın aklına! resmen, bilmeden havalı bir sendrom sahibiyim şu an! ananı!