tylolhot bir tüketim çılgınlığıdır !

Hastayken hastalığını inkar eden bir insanım, güçsüz düşmemek adına gereken istirahatimi minimum dozda alırım ,''ilaçla bi' hafta ilaçsız 7 gün'' felsefesiyle büyümüş de bir insanım aynı zamanda ,annem tıp okumadıysa da Ahmet Maranki gibi ,Ahmet Saraçoğlu ,Ender Saraç gibi yüce insanlardan yüksek ihtisası olduğundan ,kendisi evin medikosudur.Her şeye bir çare bulur ,ilgi alanı değilse de 'stresten o stresten ,psikolojik.' teşhisi koyar.Eğitim öğretimi de MEB Bakanı'ndan çok umursadığı için hiç demez ki ''kızım ,haydi bugün okula gitme.'' En azından bugün öyle oldu.

GRİP OLDUM!!!

Rica edeceğim h1n1 bahsini kapatalım.Ben her sene bi' baharda bi sonbaharda bi de kışın grip olduğumdan ,bunu bekliyoduk aslında.Habersiz gelen münasebetsiz komşu gibi kendisi ,hiç sınavım var mı ,ödevim var mı ,devamsızlık sorunum var mı...hiiiç.Hayır her gün onlarca insanla aynı amfide aynı havayı soluyoruz ,olası da bir durum.Neyse basın açıklamasını geçelim.

*Olmaz olsun böyle burun akıntısı ,allah cezasını versin mukoza kadar ,püh.''Hasta masta değilim okula gitcem erkenden ders çalışcam! '' İyi bok yedin demezler mi adama?Sümüklüböcek gibi sürüne sürüne o sessizlik içindeki kütüphaneye gidip de çalışmak hangi akla hizmettir bir kere.

-Ben şahsen burnunu böyle fırk fırk çeken insandan nefret ederim,sinir olurum,boğasım gelir.ÇEKMESENE LAN ŞU BURNUNU! Al peçeteni ,bırak ne varsa ;yahut git yıka burnunu.Hırk pırk dinlemek zorunda mıyım ben seni.Sümkürmekten daha ayıp bişey o yaptığın.Hayret bir şey ya,sınavda yapıyosun onu bir de ,ben sana o kadar ağır sövüyorum ki.Peçete veriyorum hani lazımdır diye ,alıyorsun peçeteyi burnuna götürüyorsun ,ben tam seviniyorum hadi bitecek bu çile diye , ama sadece peçeteyle burnunu kapatıp yine çekiyosun varı yoğu.Ben çok üzülüyorum.-

(Burnum da silmekten kıpkırmızı oldu Krem Gönder )

Neyse kütüphaneye girdim , oturdum ,gözlerim de sürekli yaşarıyor ,ağlıyorum sananlar oldu incelediler beni bir süre.Burnumu sileyim de insanlar rahatsız olmasın diye her 10 dakikada bir lavaboya koştum ,böyle de düşünceli bi insanım.Nah düşünceli bi insanım , o her 10dk da bir pıtır pıtır dışarı çıkıp geri girmem bence bana her 10 dk da 25 kişiden 1 saatte 100 kez küfür yedirtti.Geri dönüşümlü beddua kutusu : KARMA ( Kitap ismi gibi oldu)

*Tam kitaba eğilmişim konsantre olmuşum,aklımda bir şeyler kalmaya başlamış ;o sırada beynimin de burnumdan geldiğini sanıyorum ,peçetelerden artık gökdelen çıkmışım masa üzerinde , böyle de ders çalışılır mı be diye kendimi gaza getirdim ,böyle masaya çıktım havada yumruk yaptım ''We can CHANGE'' tshirt ümü giymiştim ayrıca -Obamaa mrb cnm:))- Sonra da 'I have a dream!!' nutku çektim ,alkışlarla çıkardılar beni kütüphaneden.

*Sağlık hizmeti almak için okul bünyesinde bi oluşuma gittim ,adi bi veznedar var orda.Pis.Diyor ki öğleden sonra GELİVER.Saat daha 11:00 bana diyor ki 13:30 da gel.Merhaba hıyar aleyhisselam ,ben hastayım ,nasıl olucak?

*Çalışmak için kütüphaneye gidip çalışamayan ; uyumak için eve dönüp uyuyamayan bir insanın dramı bu.Bir haftadır 5 kilo limon tüketiyorum ,niye gribim lan ben?! Olmamam lazımdı ,bir Kadir Topbaş misali , risk grubunda değilim ben karda bile iç çamaşırı giym..Yok giyerim yok , o kadar da ölmedik.BİZ DAHA ÖLMEDİK!


Hiç yorum yok