bir kurbanlık olarak domates

*Gribim diyen insana ''domuz mu?'' sorusunun sorulması artık bana ''salak- salla da sümüğüne bak'' atışmalarından farksız gelmeye başladı.Bunlar sars modayken zarfla birbirlerine karbonat gönderen insanlar.(düşününce komik lan aslında.)


*Bayramlarda el öpmeyin diyenler var arka sıralardan ,evet.Sıkıysa öpme ,ne para ediyo biliyon mu koçum?Gerçi çok da karlı çıktığım söylenemez herkes kaçmış gitmiş bi' yerlere.Anane-Dede ziyaretinden orta halli bir memur gibi çıkmama sebep olan diğer aile mensuplarına teessüf ederim.

*Kimi akrabaların harçlık vermemek için seyahat uydurduklarını düşünmekteyim.Öğrenci insanım bi' 20 liranın lafını ediyosun kimi akraba.(Evet eşşek kadar oldum ,hala arsızım.)

*Bayram servetimi de son gününde wod kişisiyle harcamak farzdır.(Bi' simit yeriz artık.)

*Koca bayramda da çalışmak gerektiğini düşündükçe geriliyorum.Diyordum şöyle dizi izlerim böyle uyumam ,şöyle yer böyle yer şöyle yer böyle yer şöyl...Gaddemit! oyun bile oynayamamak daha bir acı verici.İnsanlar konuşuyor ''Dragon Age mükemmel lan!'' diye.TAMAM ANLADIK KALDIRMIYOR MAKİNA NAPALIM! Dağılın lan! Farklı bi makinada denedim ,yeni bir mit ortaya çıkmış.Başarılı da.Ha kimisi de boss u kesip item alamamış ,ondan beğenmemiş ; e haklı.Ben oyun sonu boss unu kesicem ,bana bi item bi bişey vermiycek.Yok daha neler ,o kadar da mütevazı olamayacağım canım ,gimme gimme gimme a man after midnight.(abba lan saçmalama) Neyse biz de left4dead 2 oynarız hamaçiden. -git de kıçına don al dercesine ;bayram harçlıklarımı electro world'de çatır çatır...

*Bu bayram da unutmayıp sms atan iyi kalpli insanlar oldu.Biz bayram tebriği mesajlarını unutmuşuz ,onlar da eskilere bağımlı kalmayıp ,yaratıcılıklarını konuşturmuşlar.İçlerinden biri ''bayram where amazing happens'' yazmış yollamış ,gözlerim yaşardı.(hani emeyzing lan cüzdan boş?!)

*Melih Gökçek aradı bir de , bayramımı kutladı.Allah razı olsun dedim ,babayngillere selam söyle ,hati! dedim kapattım.Ne iyi adam lan,canııım.Bayramlarda ego otobüslerinin bedava olmasını sağladığı için de chok opuormmm onuuu :):):):):)

*Merak edenler olmuştur ,kediyi kesmedik ,kendisi tek parça.pis.

*Merak edenler olmuştur ,windows 7 başarılı ,deneyin.

*Neyse ,hati babayngillere selam !

Hiç yorum yok