çok metafizik

*Şu hayatta şanslı tabir edilen ''Feza Gürsoy Bilim Merkezi'nde enerji yüklü küreye eliyle dokunup saçları dikilen çocuk'' var ya ,bence evrenin bütün sırrını o anda çözer,dünyanın enerjisini yüklenir ,daha da normal olamaz zaten.Fen derslerinde de münasebetsiz esprilere maruz kalır.Kalıyordur herhalde ne bileyim , o şanslı çocuk ben olamadım hiç.

*Mayalar ön görmüştü.Eee?Ne salladılar dünyayı iki kıytırık takvim için arkadaş.Maya takvimi 2012 de bitiyormuş da kıyamet kopacakmış.Deme ya?E ama daha önce ne yazmışlarsa gerçekleşmiş.Falan filan.Tamam hadi gündemi meşgul ettiniz de bir ton benzeri film varken niçin tekrar 2012 ismiyle aynı senaryoyu tekrar çektiniz arkadaşım,bana bunun cevabını verin.Independence Day vardı hatırla ,Kurtuluş Günü diye de bilinir , orada da kıyamet kopuyor ,bir grup insan hebele hübele kaçıyor vesair.(bunun gibi bi sürü var)
Haydi kompozisyon yazalım.
Konu:Dünyanın sonu
Giriş:Orta halli bir aile-tercihen çocuklu.Tedirgin kendileri.
Gelişme:Fırtınalar kopar,depremler olur,gökdelenler sarsılır,en önemlisi buzullar illa bi erir dünyayı sel alır,insanlık felaket içinde debelenir.Bütün bunlar olurken kahraman bi kameraman ve spiker de olaylardan steril bi ortamda (Cnn ve Bbc stüdyoları kutsanmış olduğu için o sırada) ''Bakın allah da belamızı verdi hepimiz ölücez kaçın lan kaçın'' mesajını verirler.Televizyonlar falan hep açık tabi ,bizimkiler tedirgin.Bu arada evden ayrılırken küçük kız çocuğu illaki oyuncak bebeğini almak için ağlar.Sonra fedakar baba falan bi duygusallık.Neyse buzullar tabi ayaklanmış gelmiş piramitlerin önünde hatıra fotoğrafı çektiriyolar.Zenginler uçakla havadan kaçıyo , fakirler yalınayak koşuyo ah garibiim.
Sonuç:İşte burada değişik filme gittiğini düşünüyosun zaten.
Ya fedakar baba dünyayı kurtarıyo ki o kurtarınca alkış kıyamet ,Cüneyt Arkın kurtarınca...
Ya bi grup insan kurtulup yeni bi düzen kurmaya çalışıyolar,yeni bi ırk yapıyolar el yordamıyla.(oha)
Ya da herkes ölüyo arkadaş , o 28 Days After gibi filmlerle bağlıyolar sonunu.Melezleştirme durumları vs.Tamam saçmalama.öyle işte.

Hayır fragmanlardaki adamın sesi olmasa gidip izlemem de merak da ediyorum.Ha ama biliyorum ki yine aynı şeyler olacak , ben olayları tahmin edicem ,''a-ha şimdi donut yiyen polis yer yarılırken aşşağı düşcek'' ''hocam buzulları girin'' ''KESTİK!'' falan diye bağırıcam ,sonra dışarı alacaklar beni.Neyse du bakalım ,kısmet.

Bu arada ''Bu film henüz sınıflandırılmamıştır'' ve ''Altyazı: Sinemaj Dijital'' yazıları beni çok içlendiriyor.Yüz bin tane bira reklamının sinemada ne işi var onu da merak etmekteyim.25 dakika reklam ve ön gösterim de olmaz olsunmuş.

(Ha bu arada az önce Habertürk te bi astrolog konuşuyordu da , adam mayaların 20 küsür tane takvimi var diyor , o biten galaktik takvim diyor ,o da yıldızlar yer değiştirdiği için öyle bi sona gelmiş diyor.Mantık sırası doğru.)

Bu aynı konulu filmleri yapmanın maliyeti düşüyordur lan.Hollywood stüdyolarında bi düşünsene :
''İbrayim ,olum geçen gün Spielberg'in filminden artan buzulları getir de şurda kullanalım''
''Hocam Poseidon'da bi dünya su kullandınız , iki buzul eriticez bi müsaade edin ya''
''Tamam şu mayaları gönderin ülkelerine ,onların sahneleri bitti , diğer film için Ömer Çelakıl'a teklif götürün onu da aradan çıkaralım.''
Rezillik vallahi rezillik ,neyse ki mayalar öngörmüştü.

2 yorum

Kısaca Fd dedi ki...

yine çok güldüm :) manyak mısın sen çocuk :)

ebruhu. dedi ki...

azıcık, evet. :D