blue'z 4 life

*Bu okulların iç duvarlarını en çiğ maviye boyayan zihniyetin allah cezasını versin.Ha yarısını pembe yarısını mavi yapan başka bi reformcu zihniyet daha var ,onun da belasını versin.Nedir ki bu ,milli eğitim bakanlığının kesin emri midir okulların duvarlarının çiğmaviye boyanması.Uzmanlara göre en zihin açıcı renkler de değil bunlar.(çünkü öyle renkler var)Bir de hiç istisnasız bir durum olma yolunda bu.Böyle ilkokullarda liselerde bir kendini bilmez mavi.Lanet olsun senin gibi renge ,mavi seven insanım ;görünce cinleniyorum hala.Hadi içini pembeli mavili yapıyosunuz da , koskoca okulu niye pembeye boyuyosunuz bilader? Türkiye de pembe bina gördün mü okul zaten ,başka bi açıklaması yok.(
Gerçi bi kaç okul var , Doğa kolejine özenmiş , okul komple yeşil-turuncu.Duvarlar ,öğrenciler ,her türlü.)Yenilikçi resim öğretmenleri olur o okullarda , okulun duvarının bir kısmını yerli malı haftası temasında boyatırlar amele gibi,öğrencilere.Hayır çizdim boyadım ordan biliyorum ,tiner hatrına yaptığımız işlere bak.Başak ,iç anadolunun büyükbaş hayvanları ,gökkuşağı ,el ele tutuşmuş çağdaş dünya insanları falan.

*Bu da nerden çıktı ,işte arkadaşların okul fotoğraflarına bakıyorum ,hep aynı mavi.Hep aynı tiksindirici ton.O maviden giyinen var , UGG'ını o maviden seçen var ,o maviden göz kalemi çeken kızlarımız ,yine o maviden göz kalemi çeken kızlarla çıkan erkek arkadaşlarımız var.Yazık günah yapmayın ,ne gerek var lan?!

*Bir de o mavi ton iticiliğinde insanlar var ki hal ve tavırlarıyla o renginde ötesine geçer bunlar. Astrolojik tanıtım :Sebepsiz yere turnusol kağıdı gibi renk değiştirirler ,bir külkedisininüveyannesi kaprisi vardır bunlarda ,üzülürseniz içten içe sevinirler ,mutlu anlarınızda ihaleye fesat karışır ,kendilerini de pek akıllı pek cingöz sanarlar.Kıymet bilmez ve vurdumduymazlıklarıyla bilinirler.Venüs ve Mars aynı hizaya gelip ,yükselen burçlar belirginleşince kendine gelecek ,düzelmezse 2012'de kafasına meteor düşecek.

*Lacivertin yeri de bende ayrıdır ,en sevdiğimdir.En sevdiğim de iyi ki doğmuştur ,iyi ki varmıştır ; iyi ki 10 sene inşa etmişizdir beraber ,iyi ki manipüle ettiğimiz tek şey barbie lerimiz olmuş , iyi ki pişman olmadığımız tek şey beraberliğimizmiştir.Bu cümledeki yüklemleştirememe sorunu Necati Özçiçek'ten değil okul duvarlarının çiğmavi olmasındandır.Arz ederimdir.

1 yorum

Winds Of Doom dedi ki...

seni çookk seviyorum:R