ismet badem , koray'dan hazzetmiyorum demiştim.

Geçen seneki finalleri izlemek elbetteki daha mühimdi benim için , sonuç da beklediğim gibi olmuştu , muazzam geceler geçirmiştim , çok çekişmeli bir finaldi hakkını vermeliyim ki , celtics den ziyade l.a. i tanımama iyi fırsat verdi , ne ölçüde zorlanacaklar , ne konumda neler yapacaklar...Bunları hafızamda yokluyorum da hemen hemen gözümde bir şeyler belirdi şimdiden.Pota altında Garnett-Allen-Pierce (ara sıra Rondo) 3 lüsüne ve yağan sayılara karşılık , Lakersın geliştirdiği taktik , ki birebir , Odom - Gasol - Bryant (kimi kimi Fisher kimi kimi Vujacic) 3 lüsü ve sayılar.Bunun dışında eşleşmeler de önemli ama bunu her ne kadar izlenim elde etse de insanın kestirebilmesi güç. Nitekim bir deneyelim. Dwight hayvanı için elimizde ne var ? Bynum yahut Gasol , Hidayet için Odom makul , aslında ,ama yok. Neyse Kobe de Lewis' düşer bilmiyorum Lee 'de olabilir , dediğim gibi maçın seyrini bu belirler , Stan van Gundy ve Phil Jackson da bunu.
Şimdi takımları tek tek ele alıyorum,nedir abicim,Lakers'da Bynum,Kobe,Odom,Fisher götürür diyoruz bunu eski maçlara değdirerek diyoruz da unuttuğumuz kocaman bişey var ki o şey Shaq oluyor.Kobe Shaqsız ne yapacak merak ediyoruz , onu da finallere yükselirken gördük gerçi nereye merak ediyoruz , sadece işte geçmiş finallere atıfta bu...üff.Beat la geyiğini çevireceğim günler ...
Peki Orlando için elimizde ne var.Howard,Hedo,Lewis,Lee ve belki Alston.Bence şans büyük.Ribaund adamı Dwight , asist adamı Hedo , üçlük beşlik adamı Lewis , rajonrondotadında Lee (tövbe bişey olmuş buna tövbe) geleck sayılar garanti , çok da kasmazlarsa. Bakalım kim başlarsa o götürür gibi talihsiz açıklamalara yer vermek gereksiz.Onu yendiler , onu yenen bunu da yendi , onu alan bunu da aldı -double click- falan bunlar boş işler.Adam olun lan!
ilk maçımız 4 haziran'da olup
5 haziran cuma: los angeles - orlando 04:00
8 haziran pazartesi: los angeles - orlando 03:00
10 haziran çarşamba: orlando - los angeles 04:00
12 haziran cuma: orlando - los angeles 04:00
*15 haziran pazartesi: orlando - los angeles 03:00
*17 haziran çarşamba: los angeles - orlando 04:00
*19 haziran cuma: los angeles - orlando 04:00
*: gerekirse
bu böyledir , demek oluyor ki , bu tarihlerde yatılı misafir kabul etmiyorum ,gelmek isteyen olursa da mızmızlanmasın baştan anlaşalım , pizzanı kolanı kendin getir , uykunu da alıp gel , benim asabımı bozma , ps varsa getir aralarda şeyederiz onu da,hallederiz yani.gel.

Hiç yorum yok