hala Beat LA esprisi yapan insan

Wolverine Origins cildinin Dost raflarında yer almasına neden şaşırmadım acaba..Watchmen ve V for Vendetta için de aynısı olmadı mı sanki..Sinirleniyorum , hayır tamam , iyi bişey, okumak isteyen olur iyidir falan demiyorum bu sefer , bu resmen Dc nin Marvel in açıktan rant sağlayışı , ve rantın pis elleri çizgiromanlara uzandığı andan itibaren bu böyle.Filmini izledikten sonra , çizgiromanını okusan nee okumasan ne.Sen zaten onun büyük hayranı olsaydın , sen senelerce elinde figürler , dergiler , öylece beklerdin , en fazla motion comicsini.Ama yok , izledin , ve Marvel olduğu için beğenmek zorunda hissettin kendini gittin aldın hemen cildi de, yeniden renklendirilmiş , yeniden düzenlenmiş , Stan Lee katledilmiş sanki , bırak ya.Bayıldın Wolverine' e , Deadpool yanlışlarını , Gambit saçmalığını , mutantların dengesiz dağılımını , özel yeteneklerin karıştırılmış olduğunu , her şeyi sineye çektin , ve beğendin , devamı gelecek ya , onları da beğeneceksin eminim ki , klasik seri ararken bana diyeceksin , Dost'ta yeni cilt var onu alsana , eski püskülere para veriyosun.Ben de sana tek kelime etmem , daha da bişey demem.Hayret bir şey , lütfen git ve Persepolis izle , ne bileyim Amelie izle , yap bunu.
Ha bunun üzerine sen Orlando kaybet,hayır zaten bunu biliyoruz , hepimiz biliyoruz ki LA 2-0 dan zor döner biraz, belki berabere döner , Hido -Lewis bi şekilde _ Belki Kobe oyuna sonra girerse_ ama biliyoruz işte . Maçı isteksiz açışım bundandı belki, ama tutamadım kendimi yine . İlk yarı rezaletti , tek bir şey dışında. Rashard Lewis . Ama ben dedim , dedim , dedim...Büyük adam olacak dedim. Hey yavrum.İlk yarı ikinci çeyrekte çoktan 20 sayı yapmıştı , ha dedim ha Kobe ol ha , sonra zaten 36 sayıyla tamamladı , aslan parçası , boş bulduğun zaman asist yapman gereken üçlükçü uzun arkadaş o , takımlar oluşurken biz ikimiz siz hepiniz diyebileceğiniz bi adam , ha olursa dersiniz o ayrı.Bunlar olurken Kobe, kimi kimi yoktu sahada , Odom vardı onun vasisi olarak ki o da iyi sayı yaptı 16 yaptı yanlış hatırlamıyorsam.Ayı yavrusu.Söylemeden de edemeyeceğim , büyük sempati beslediğim Gasol'den tiksindim , gereksiz iticilik oluştu hayli , sevmiyorum artık ,belki kardeşi ama Pau , ı ıh.Onun yerine Vujacic diyorum ben , evet kendisine puanım 9 , gerçekten bir beyefendi kendisi-yok lan bayaa böyle yakışıklı falan-bir de hiç sayı yapmadı , yedek gurban olduğum.Phil Jackson'a deli oldum arkadaş , ha-ha i knew it tavrını gördün mü adamdaki,böyle bi gülerek izlemekler maçı i böyle bi rahat ; halbuki Stan van Gundy'e bak bir de , yanaklar al al , şişko patates , mahalle bakkalı gibi , nasıl heyecanlı lan.Ha tamam sevimlisin , ama takımın stratejisine neden sıçıyorsun , sen Heat'deyken naptın baba , sorarım? Gortat the Avarel ile Howard'ı bir arada oynatmak ne oluyor yahu?Bu nedir?A is for an apple , B is for baby , C is...hayret bir şey , gerçekten...
Amaa , o değil de , maçın ikinci yarısı , ulan bir güzeldi , ulan bir çekişmeliydi..Gittim kolamı aldım , koltuğumu çektim , ama nasıl...Çok güzeldi , yani en azından Magic'in canlanması , bunun bir Final Serisi olduğunu hatırlattı , izlenmesi gerekirdi öyle diyeyim.Hidayet çıldırdı bir defa , hey yavrum , hey koçum Türkün gücü işte , heheyt , türk faşizanıyım ben , asarım keserim.-yahu arkadaş şu nedir bana bir açıkla , Türk diye ille de Hidayet'in takımını destekleyecek değilim , ya tamam destekleme , istemiyorum böyle bişey ben zaten , ben sadece , saygı göster istiyorum , o Kobe'ye koyduğu eşsiz blok (((http://www.youtube.com/watch?v=FtF92_45tv0))) yüzünden çirkefleşme istiyorum. Nası kodu ama! :D ama Kobe nin surat ifadesi , o tepinişi falan gerçekten komikti , Jack Nickolson bi böyle saha kenarında sanki annesi istediğini almıyormuş gibi tepindi , öyle koca adam çıktı ayaklarını yere vurdu , hiç oldu mu yani , bir de Nba in Official Laker ı olmuş adam , kamerada görüntüsünün altına sadece Jack yazmışlar , süper ha.
Lan ama nasıl bloktu doğruyu söyle.Of of of.Ömrü hayatında görmemiştir Kobe böylesini.0,6 saniye kala maçın kaderini etkileyen cinsten hem de.Neyse eşitlik geldikten sonraki 5 dk uzatmalarda Courtney Lee hıyarının , Hidodan gelen al da at asistini nasıl harcadığını ve jj Reddick in nasıl da saçmaladığını gördük , bayaa bi saçmaladı bu ikisi , sonra fauller oldu sonra Odom attı Gasol attı , sonra bi baktık ara yine açılmış zaten.Ben tabi bütün bunlar olurken bir yandan sözlük bir yandan izlemeyen arkadaşa anlatım bir yandan izleyen arkadaşla kritik derken ben 4 e bölündüm.
Bu arada Kaan Kural'a bir kez daha uyuz oldum.Yok yok hatta bayaa bi sinir oldum.röportajları eşzamanlı çeviri yapma hevesi yok olsun bitsin şu adamın.arkadaş , madem yapamayacaksın , önce dinleyip sonra çevirmeyi de akıl edemiyorsun , bırak , sus da biz yarım yamalak ingilizcemizle belki bişeyler anlarız, bi sus da ! dobik!
-yes,kobe,we saw that you were having an argument with fisher while...
kk : -eveet , kobee , fişırla bi tartşma yaşadını...
-yeah,we couldn't deal with .... about taking these situati...
kk: - eeaaaa, kobe diyor , biz anlaşamadık , eaaa adamları tutmada, evet zorluk eaaaa , diyor ve ayr...
-well , what do you think about duri....
kk: - kobe yorgun gözüküyor,eaaa,terlemiş , ne düşündüğünü soruyor kob...
-we are getting so...
kk: - evet kobe , eeeaa, din, eaaa , dinlenmeye gidiyor , maç aras..eaaa. (mavi ekran)
murat koş kaan error verdi.aman yani.
Sonra güneş açmış gündüz olmuş insanlar uyanıyo o saatte çünkü , annem geldi perdeleri bi açtı , ben tısladım , vampir olduğumdan böyle bi erir gibi oldum falan , kovayla su boşalttı üstüme , tısladım , hırladım , sonra kahvalıda kanlı nutella yedik.
Bu arada havalar çok sıcak olmadı mı bir anda.Böyle aniden oldu ama.En son ben bi üşüyodum , noldu , bi anda açtın güneş güneş oldu her yer ,noluyoruz , sevmediğimi bilmiyo musun herkesin içinde bana havale geçirtiyosun.Yapma şunu.Soğu yeniden , rüzgar estir bişey yap , polenler insin , nefes alabileyim , insan gibi terleyeyim ben de , nedir yani...
Çok agresif bi yazı oldu.
Al sana sinir stres : tupac and outlawz - hit'em up ! nigga i hidimap !

3 yorum

Winds Of Doom dedi ki...

yaz gitsin..-bu yazıdan bunu çıkarabildim çünkü:)-

Eternal dedi ki...

ne biçim insansın lan sen. yürü git bloguna , yürü , kış :D
playofflar bitti , finaller de bitiyor , sonra bişeyler çıkarabil diye yazacağım ben çünküm , evet. :M
Ownage!!!

strawberry fields sakini. dedi ki...

beat benim için beatles'tır.
çok kassan beat generation olur.
daha da olmaz.
o kadar.