porchmonkey! it's ok,i'm takin it back.

Yaklaşık bi 5 saat sonra accounting ıvırzıvırı finalim vardı nitekim ben , bi yanımda sözlük bi yanımda heyecanım doruklarda izleyeceğim karşılaşma , yayılmıştım çoktan.Serinin 7 maçı.Derler ki bir efsane vardır ; '' Celtics 7.maça kaldıysa ve maç Boston Garden'daysa , o maçı alır.Daha da vermez.Saçmalamaz.''Evet böyle bir düşünce öbeğiyle ve final serisinin verdiği ve hala dizginleyemediğim Boston aşkıyla ben açtım televizyonu.Açmaz olaydım , ha dersime çalışsaydım , ha uyusaydım...
Değdi mi diye bi sor.Sor bi ya.Yok , böyle bir şey olamaz. Baştan aşşağı her şey yanlış arkadaş olamaz böyle bir şey. İlk beşe çük gibi adamları çıkarıyorsun , karşıda Hidayet var,Dwight var var oğlu var.KG !! Salak herif! Nasıl da kangren oldu takım sensiz , bi bokun yok , pırlanta küpelerin , takım elbisen çok yakışmış ,formanı giy gel ulan.Doc Rivers'da bir tarif edilemez suratsızlık , her zaman olduğu gibi.(ki hatırlıyorum Pierce final serisinde bunun kafaya Gatorade'i boşaltmıştı da adam bi tebessüm etmedi,etti ama ben tatmin olmadım diyelim.) Orlando ciddi anlamda atakla başladı , prensibi , sloganları De-fance! olan bir takımdan başka bir şey elbette beklemiyoruz da gözler konfernas finaliindeki örmeleri , pota çevresi üçlemelerini ve efsane sayıları arıyor.Bunun için gerekli malzemeler KG,Allen,Pierce,Rondo* , yer yer G.Davis , yer yer Perkins , Marbury demeyin bana! İşte D.Howard gibi bir yarmanın önüne sen Rondo'yu Allen'ı koyarsan , o bi mantık hatasından öteye gidemez.Gerçi hayvanat bahçesi Glen Davis'e koyduğu bloklarla , bir önceki maçın intikamını aldı , Big Baby nin havasını söndürmeyi başardı.Amma blok yediniz be kardeşim.Bundan kurtulmak adına tüm pozisyonlarda top Ray Allen ' a atıldı , ordan da 3lükler geldi.Ray Allen , sakız çiğnerken mola esnasında , ondan ölümüne soğudum.Tabii Pierce ' ın berbat performansından bahsetmezsek olmaz.Garnettsiz süründünüz onu anladık da, sen mvp seçilmiş adamsın lan , Kobe'nin Lebron'un şanını koruduğu müessesenin üyesisin , bu ne hal?! Serbest atışlarda ilk kez bu denli çürümüş gördüm , sayıya ihtiyacımız var diye Superman'in üstüne üstüne çıkmalar da neyin nesiydi? Seni severim bilirsin , ama olmadı dostum , yoo.Mini mini yoncalar devleri tutmaya çalıştı bu gerçekten ironikti.Lan soksana oyuna Glen'i , headbanger elemanı.Yok!Marbury malına verilen asistler boşa gitti hep , herif boyalı alanda hafifçe zıplasa potaya kafa atar o derece , ama topu sokmaktan aciz.Drippling yeteneği 0 elemanda zaten , salak salak bakarken top kaptırmalara hiç girmiyorum , yerlere yattım gülmekten.
Bu esnada Kaan Kural'ın müstakbel eşi Murat Kosova beyefendi yoklar , yerine İsmail var ,biz de salağız anlamıyoruz kim kimdir kim değildir , sabah sabah...Hayır nasıl da taklit ediyor. Ama bir ara bu ikisi bir coştu , böyle bir Celtics'i yerden yere vurmalar efendime söyleyeyim Orlando'yu övmeler Hedo'yu tanrısallaştırmalar.Gerçi bir yerde doğru ama , maçı izlerken , bir de sinirliyken çekilmez oluyorsun Kaan Kural.Az sus.Sonra baktılar son saniyeler , Magic aldı seriyi , hemen böyle bok attıklarını bi geri almalar yok Celtics şöyle güçlü takım yok böyle güzel savunma.Yürü!...
Berbat bir saha içi dağılımı , yerleşememe sorunsalı , paslaşamama , güdümsüz asistler , bol bol top kaybı , dengesiz oyuncu eşleştirmeleri , finalleri aratan bir performans.Yazık oldu finale be.Cleveland'le çarpışmak var idi , lakin gel gör ki Orlando'ya kısmetmiş , lan ama haklaını yemiyim iyi oynadılar, Hedo coştu zaten 23 sayıyla ona yakın ribaundla asistle ... Dianmikti , yormadı en azından. Çok da sevinmeyin LebronJames ve hayvanat bahçesi gümbür gümbür gelmekte.
La-Houston karşılaşmasını izleyememenin derin üzüntüsü içindeyim.Celtics yenilse de iyi oldu lan final haftam başladı.
(Lan bu arada 'where amazing happens' temalı nba commercial'ı var ya , Sia-Breathe Me oymuş , şaşkınlığımı gizleyemeyeceğim .)
Günün tavsiyesi şefin sipesiyali : Buddy Holly - Everyday !!

3 yorum

Winds Of Doom dedi ki...

"Ray Allen , sakız çiğnerken mola esnasında , ondan ölümüne soğudum."------> bu kısım beni benden aldı ya....:)-ayşegül yine koskoca yazıyı özetlemeyen bi yorumda bulunur.-

strawberry fields sakini. dedi ki...

breathe me güzel şarkıdır.olur olmadık yerde ağzıma zıçıyo,burdaki durumu anlamadım ama,iyi bi şarkıdır evet.
duygu ayşegül'e eşlik eder,yazı güme gider (:

Eternal dedi ki...

biricik bidıl , yazılarından da senden de mahrum bıraktın beni , niye öyle yaptın ki.mnmn.

to Allies ; playoffları kaçırdınız bari finalleri izleyin lan :M

sevgi saygı benden .