pudge the butcher

Evet,sporseverler bugün Kaan Kural ile beraber Ntv stüdyosundan bildiriyorum ,aman efendim neden de Murat Kosova yok da nereye de gitti de hedede hödödö diyenleriniz olacaktır lakin geçen maçlarda görmüş olduğunuz üzere kendisi formasını giymiş , yanlı sunuşundan dolayı maçlara o salon senin bu salon benim gezerek katılacak bayrak sallayacaktır.Efendim laf aramızda Kaan'a da bir kutu tatlı getirdim , o arkada onunla duygusal bağ kuradursun , ben meydanı boş buldum , yardırıyorum.Şimdi istatisliklere bakıyorum , Maç aralarında verilen .gif uzantılı Lebron teamcardına bakıyorum(böyle de yapmacıklık olmaz) , ordan deplasmanlara göre maç skorlarına bakıyorum , e takımların Nba tarihlerine , ilk5 lerine bakıyorum , efendim bakıyorum da bakıyorum.Howard-Hedo asistlerini özlemişim onları anımsıyorum.Biliyorsunuz daha doğrusu görüyorsunuz ki Hidayet-sama son maçta 29 sayı 2 (yazıyla iki) yanlış duymadınız sadece 2 asist yaptı.İyi tamam hadi sevdiriyor kendini yine şerefsiz , lakin cavs maymununa ne demeli.Hayvan evladı!Yamyam!Triple Double(37sayı,14 reb.,12 asist) yaptı hayvanat bahçesi kılıklı.Çüş lan.Ayıp.Ama şimdi ben kimseyi deburada rencide etmek istemem , adamın tek uğraşısı ''madem takım bir boka benzemiyor , ben de takım oyununu bırakırım, kendimi takımın , maçın yıldızı yaparım''Haklısın sen haklısın , Varejao gibi bir mahallenin mızıkçı oğlan çocuğu ile - ki faulleri yedi önden oh pek güzel- Mo gibi antipatikliği Nate Robinson'a eşdeğer kıvamda olan evrimiyarımkalmış ... Bir de bak Rashard Lewis ' in sempatisine , efendime söyleyeyim yerinde üçlüklerine - aman da 0,07 kala 3'lüğü gönderirmiş de- tamam yeter karakter tahliline dalıp kritiği magazinel hale getirdim gibi.Lewis'e nefes aldırmadılar, hücum hızı düştü , bütün iş Hido'ya kaldı vs. Alston gelince biz böyle bi şaşırdık,noluyo lan olduk tamam mı, ne işin var olm senin falan dedik böyle,neyse işte James Mames işi götürdüler , saha avntajı da vardı...3-2...6.maç Pazar oynanacak işte açın izleyin 03:30 Ntv klasik .Gelgelelim tahminlere...
-Ooo Kaancım hoşgeldin . Ben de heves yaptım işte bur...
-Hhöömmhmnmnmnhhmhkmmhmnmnghhhhmnn.
-Oh oh afiyet olsun anladım ben.
-Amaahhggğğlmmnmnnğghhlln.
-Tamam lan canın sağolsun ben yedim geldim zaten.
Pazar Günkü maç Orlando'da,avantaj da öyle.Hakemlerle Stan Van Gundy arasında güzel bi ilişki oluşacağını düşünüyorum , Magic zaten beyin gücü yüksek bi takım , ne aşırı bir moral düşüklüğü oldu ne de bunu oyuna yansıttılar , bu maç da başarılı olurlarmış gibi bir his var içimde de du bakalım.Bir de final stresi olmadan izleyeceğim ilk maç olacak , pek de keyfime diyecek yok.Pizza+kola+celticssponsorluğundakoltuğum+bahar havası+kumanda+erik+kedi+gelirsen sen de gel...
(merakedenlere:Playoff aralarında 'where amazing happens' commerciallarındaki şarkı = Kanye West-Amazing )
Bir de işte artık klasikleşmiş blogaltı notu,şefin tavsiyesi tadında melodi : King Diamond - Welcome Home !!ısrarla solo! )

Hiç yorum yok