kızılaylom

çizgi roman uyarlaması sinema filmlerinden ve bunların sempatizanlarından kurtulmak umuduyla...

arkadaş , yapıyorsun şunu , Stan Lee,lafım sana değil hayatım , yani madem böyle bir işe başlıyorsun , aç bak bir klasik seriye , yani bilemedim , belki x-men'e atıfta bulunuyorsun , oradaki mutantların tarihçesini yansıtıyorsun , o zaman filmin adını wolverine koymayacaksın , ben oraya Logan ' ı görmeye gidiyorum , gerçi oldukça gördüm ya ... neyse arkadaş beğenmedim , muhalefet olmak için değil , cidden insan marvel etiketini görünce daha bir süpersonik şey bekliyor , ney , işte, sinema işte bunlar...

sinemayı beğenmedinizse yanınızda da yağız 3 - 4 delikanlı varsa yapmanız gereken :

*call of duty death match.

dostlarıma daha bir kanım kaynadı , hayatımda geçirdiğim en tatlı 2 saatti .dekan , kuaför cengiz , resul ve çay.

norveç <3 alexander rybak-fairytale !

mevsimin ilk eriğinden değil şu an önümdeki bir leğeninden yemeli , iri,sulu,enbirinci erik. ye.

biriciğimdudeum bana hediye de alırmış , sennheiserrr* efektiyle beni utandırırmış , ben de onu yermişim. öldürürüm seni bebe.

başka da işte canının sağlığı.

Hiç yorum yok