Ghettoblaster !!

Sinirlendim.Gerçekten o kadar beklememe , değmemesine sinirlendim. Bekledim lan o kadar saat , 03:30 ' a dek bekledim , uykum vardı benim.Başladı dümdüz maç , defans-hücum başka bi olay yok.Magic mö gibi.Lan anladık deplasmandasın da karşında Cavs var , Lebron'dan , Ben'den az biraz da Mo'dan başka bişeyi yok , antranör James yalakası , Varejao gibi bir pislik parçası var orada , drama sanatçısı o , bu yani , sen de kim var bi bak , Courtney var (tövbestağfurullah bişey olmuş buna) Howard var Hedo var Lewis var.Teknik tirektörün dünyalar tatlısı bi amca.Olum ne bakıyosun koşsana!
Hayret bişey , yazıklar olsun , ilk maçı alan , Boston'u yenen benmişim gibi.Benmişimmişcesine.
Hadi tamam sizi bi ayırdım kenara.Peki Lebron'un yılın /&%+'^+%(&^'^#$ 'si olması? Ağzım dilim kurudu küfür etmekten.Hakemler bu denli baskı altındayı bıraktım bu denli şerefsiz olabilir mi? Hedo'yu iten yüzüne çakan Lebron'a beklenen faulü Hedo'ya vermek? Yuh!
Mo williams'ın sayısına engel olan Dwight'a , mızıkçı bir çocukmuş gibi surat asıp topu ardından fırlatması , kendisini mahalle maçında sanması. akabinde teknik faul kararı gelmemesi , ve Mo'nun gelen diğer sayıyla kafasını yavşak yavşak sallaması , sanki annesi sokağa çıkmış ve Howard'ı annesine şikayet etmiş.3lüğü boyalı alandan atabilirsin ama önce insan olucan arkadaş.Pisliğin lüzumu yok.
Bir ara fark iki katına çıktı.Lebron azmanı ki insan değil , maymun değil , böyle eli kolu oynuyo 23 yazıyor üstünde tövbestafurullah bişey olmuş ona , hayvanlaşmanın lüzumu olmadığını gösterdi zaten.Her sayı atışında nigga el kol hareketleri , aygır gibi böğürmeler , 'bu işte be' tepkisile kendisinden geçmeleri , hakemlerin kayırmasıyla iyice kötü tavan yapan,michael Jordan'la Magic Johnson ' la kıyaslanabilir misin sen? Dizi kanamış.Peh...
Hidayet mükemmeldi herşeye rağmen, Türkiye'nin Michael Jordan'ı demiş Nba sunucusu , iyi demiş.Muazzam maç sergiledi , yorgunluktan ölsede , hakemler 4ü dayasalarda Howard'a , Cavs çirkefliğine rağmen ayaktaydı,95-93 etti skoru.
VE! çok afedersiniz ama veledizinalebronceyms son SANiYEde attığı üçlükle 96-95 yaptı skoru , sonra da sktir oldu gitti.Allah belasını versin.Pis.
Olum önümüzdeki maçta deplasmandasınız , görürüsünüz lan! (parmak sallama hareketi)
Bleach'i izledim yattım sonra.
Sabahtan akşama kadar finallere çalıştım , çok yoruldum. 9 gibi telefon .. Koş eğlenmeklerden ölüyoruz , kalk gel. Çıktım taps oldu lanx oldu bir güzel oldu ki. Uzun arkadaşıma selam olsun.
Öyle de güzel insanlar gördüm , baktım , baktım durdum.Kendimi durduracak değilim ne münasebet.Bi daha görmek , daha ziyade tanımak dilekleriyle çıktım evime geldim.
Yorgunum lan , siyasi tarihe baktım bi , yarın da anayasaya bakarım , yetişir mi bilmiyorum da ben bitiyorum.
Fringe izlerim , bişeyler içerim , biraz notlara göz atarım .
Şefin tavsiyesine gelince : Pain of Salvation - Second Love .
((Umut Sarıkaya , tespitlerinin hastasıyım.'''Normalde iyi duran kotunayakkabıyı çıkarınca bişeye benzememesi.''')))

Hiç yorum yok