j

Birine bir şey anlatıyorum mesela. Yahut bir şey öneriyorum diyelim. "Buna mutlaka bir göz at." "Buna mutlaka bak eve gidince." "Bunu kesinlikle dinlemelisin." "Tam senlik bak bu, izle, bak, bişeyler yap." gibi türlü türlü. Ama içten içe de biliyorum ki o bunları kesin unutacak var ya. Nasıl eminim ama unutacağından. Çünkü laf arasında o kadar vurgulamama rağmen ona çok da mühim gelmeyecek, aman diyecek içinden, "tamam kesin bakarım" diyeyim de, salla ya kim uğraşacak diyecek ben bilmez miyim. "Hee hee tamam" diyecek. Eşşoleşşek senin iyiliğin için konuşuyoruz burada! Ben de öldürsen unutmam, istesem de unutamam mesela. Herkesi kendim gibi sanıyorum........

Zaten nerede bir kişisel atarlanma var, orada çok nadide bir "herkesi kendim gibi sanıyorum" var. Yazık nasıl da alınmış, içine atmış.

Sanırım en tatlı sömestrlarımdan birini yaşadım.

Ben bazen böyle çok alakasız şarkılar dinliyorum. Bir anda içimden geliyor, lan diyorum açayım da iki Tarkan dinleyeyim diyorum. İki Tarkan dinleyeyim. Bir üç değil. Ama böyle bir anda. Bir dakika önce Kiss dinlemişim mesela, sonra Salına Salına Sinsice geliyor arkasından. Durumun garabetine dikkat kesilen bir iki arkadaşım hemen soruyor, iyi misin diye. Ne var arkadaşım, keyfimin kahyası mısını?! Yaradana yalvartmaaa, yüreğime taş basmaaaaağ...

Şu üç nokta değil de iki nokta çok manidar değil mi ya. Daha tavırlı. O sonuncu noktayı koymaya teşebbüs bile etmiyor yani öyle bir tavır..

Yemeksepeti bazen çok düşüncesiz oluyor ya. Gecenin bir vakti o gönderdiği e-postaları bir görseniz, nasıl bozuluyorum ekranın karşısında. "Bak biz bunda indirim falan da yaptık, off ne yenir di mi şimdi, ama saat sabaha karşı 4, istesen de göndermeyiz ehe mehe" Allahsızlar! Bari 24 saat gönderim yapanların reklamını yapın, ayıp denen bir şey var be.

Her genç kızın küçükken Tayfun'a aşık olması n'olucak? Hep bunlar çıkardılar zaten "enstrüman çalan erkek" çılgınlığını. Halbuki ben Mansur Ark'a vurulmuştum. Gideyim de bir Maalesef dinleyeyim. Ogeday vardı bir ara da. Ne ara bilmiyorum da. Asi gençlik, n'oldu ona acaba. Arkadaşımı hadi geri verin banaaaaa!

Game of Thrones'da bir replik vardı, "insanların 'ama' kelimesinden önce söylediklerinin hiçbir önemi yoktur" diye. Alkış tutmuştum duyduğumda. Bugün yine böyle bir olayla karşılaştım. Yarım saat boyunca konuşup sonuna da "ama"yı iliştiren sinsi insana ne denir ki şimdi yani. Yarıııım saat konuş sen, hiç dilin damağın kurumasın, benim içim kurusun ama, böyle nefes alama konuşurken, sonra bir ama ile devam et sonuna. O koskoca yarım saat sersemletti beni, ben daha ne dinleyeyim seni be! Tutarsıza bak arkadaş, mahvoldum yemin ediyorum ya. Anlattı anlattı anlattı böyle, sonra da diyo ki ama diyo ben diyo artık bunları düşünmek istemiyorum. DÜŞÜNMESENE O ZAMAN! DÜŞÜNME YA!

Kurtuluş Son Durak diye bir filme gittik bugün. Hiç oturup kritiğini yazacak halim yok, zaten hangi tarafını eleştireceğimi şaşırırım. Bu daha açıklayıcı oldu galiba. Benim amacım çok sıkı bir kadro olduğu için görmek isteyişimdi. Annemin amacı daha politikti, daha doğrusu onun amacı yoktu filme dair, çok çekmiş bir kadına hitap edebilir diye düşünmüştüm. Nitekim öyle de oldu. Feminist hareketten hazzetmiyorum ya, çiğ geliyor. Filmdeki kadın hakları fanatizmi fazla geldi bana. Eğlenceli olsa dahi pek şişirildiği kadar etki bırakmadı bende. Yediğim nachonun hatrına 6 falan veririm, o da en fazla. Bir de Ahmet Mümtaz Taylan'ın hatrı var, onu da şahsına ilettim zaten.

Al iyice karıştıralım kafaları o zaman. Çok sıkılıyorum ben ya. Geçen senenin final ders notları elime geçti de bugün, böyle yeşil kalemle kocaman SIKILMAK İSTİYORUM ARTIK! yazmışım. Boş zamanım olsun da canım sıkılsın diye dualar etmişim. Al sana dua. Neyse, öpercik aslan parçaları.

4 yorum

GK dedi ki...

ogeday vardı hakkaten noldu.klibinde oroyinman olan kız vardı, ilk milli emomuz. ogeday ya soft rapci idi adam.

ebruhu. dedi ki...

o kliptekiyle beraber hatıralarda kalsa fena olmaz ya, cartel gibi bir geri dönüşü daha kaldıramayız bence.

GK dedi ki...

cartel çok kötü dönmedi bence ya, ilk çıktığı gibi bi patlama beklentisi olmamalıydı kimsede, şu mangadaki elemanla yaptıkları düet güzel bence.

ebruhu. dedi ki...

ya tabii ki o tarz bir beklenti hata olurdu, ama ne bileyim, "arar buluruuuuz iziniii kar-tel zır deliyiz biz!" sözleri, sonra bomfunk mc kliplerinden esintiler falan. insan o kadar sene sonra daha özgün şeyler bekliyor. daha bir özenilmişlik falan ya da. yine de candır, orası ayrı.