152-149

Kadim NBA takipçisi okurlarım, bu sene sizleri boşladığımın farkındayım. Dur ben şimdi sizin gönlünüzü alırım.

Maçı izlediniz mi dün gençler? İzleseydiniz n’apayım, oturup şu oldu bu oldu diye anlatamam, çok acayip uykum var.


Evin ordaki sahadasınız. Tek top var, beş altı kişi tek potada atış yapıyorsunuz. Top panyadan sekip de sana gelecek diye beklersin hani, ifadesiz bir surat, ağız hafif açık. İşte istersen Lebron James ol, yine de o ağız açık.


Dr.Dre Monster Beats’in katkılarıyla. Orlando’ya hoş geldiniz.


East 5’lisi sahaya çıkarken yine bir danslar bir şovmastgoonculuk. Gel gelelim, D.Rose’un surat yine sirke satıyor, yine mahkeme duvarı. Ben ne dans edicem lan, top oynamaya geldik, kıçınız başınız ayrı oynuyo duruşu. Adam kuul beyler, dağılalım.


Kobe’nin de sırtında galaksi var, öyle bir forma.


Sanki Chris Paul hala rookieymiş gibi. Takımın en iyi oynayanının küçük kardeşiymiş gibi sanki. Zoraki takıma alınmış, aldım-verdimde de sona kalmış gibi biraz.




Tony Parker’a da bir beyaz gömlek, bir siyah kumaş pantolon giydir, sal düğün salonuna, uyum sağlar gibime geliyor. Arada karışır gider, kasap havasında falan.


Koca koca adamların da ekranda kendilerine bakmaları… Bir Jack Nicholson olmak kolay değil öyle.


Emtivi hiphapçılarının gözlerindeki über büyük camlar için yanlarında gündelikçi küçük çocuklar taşıdıklarını biliyor muydunuz? Ellerinde küçük fısfıs ve silecekler olan çocuklar, maç boyunca gözlük camı temizleyerek okul harçlıklarını çıkarıyorlar!


Westbrook ve Griffin smaçları. Cevap gibi gelen Lebron smaçları. Bu madde bu kadar, yorumu yok. Ya da şey, yorumu Kaan Kural’dan: ooooooooooooooooooooooooovhohhhoooooohhoooooooo.




East’in savunma eksiğinin tek sebebi Celtics eksikliğidir. Kimse kusura bakmasın. Doc Rivers olaydı, ortalığın tozunu attırırdık. Bir Garnett hırsı göremedim sahada, takıma alacaksan bir Garnett alacaksın arkadaş, bağıracak çağıracak, hırs mühim. Ray Allen’ın üçlükleri olsaydı da o son saniye üçlüğüne muhtaç kalmasaydık, Deron Williams’ın sıçışını görmeseydik. SONRA BEN PARTİZAN OLUYORUM! Ama yok. Aman D.Howard koşma, aman o kolları kaldırma, aman diyim ya, yorulursun olum boşver.




Periyod aralarında Oscar’a dönüp durdum zaten iki dakika aman edip de lavaboya kadar gidemedim. Ama It’s Always Sunny in Philadelphia reklamını görünce, bütün Oscar’ları toplayıp Charlie Day’e veresim geldi. Canım ya.


How about them apples. Ahahhah, Allah’ııııım.


Pitbull konseriyle sabahın 4’ünde dans etme ihtiyacı hissettim. Chris Brown’ın dansını görünce hevesim kaçtı. Nicki Minaj bok yemiş.


All-Star gecesi, All-Star hakkında durum güncellemesi yapmayanlar, çok boş beleş işler içindeymiş gibime geliyor. Ne bileyim, maç var, sen orada arkadaşının fotoğrafına yorum yapıyorsun, karikatür paylaşıyorsun falan. Biriniz de “ulan bu Iguodala’yı da adam gibi oynatmadılar” yazın, “Griffiiiiiiin, sen neyin nesiisiiiiiin” yazın.



Howard’ı sadece hava atışı için ilk beşe aldıklarını düşünmeye başladım.


Oscar’ı diğer açışımda Chris Rock’a denk geldim, nasıl kulak kesildim, nasıl da bitmesin istedim. Keşke gecenin sonunda bir gösteri yapsaydın be.


Tekrar Cnn Turk’e döndüğümdeyse Sound of the Game vardı. Sound of the Game ve Inside Trax bölümleri bu sene daha çok olmuş. Daha doğrusu, daha fazla gösterildi. Gerçi reklamlara girip bütün cheer bölümleri atlattılar ama yine de olsun.


Son kırk saniye, arada iki sayı var, biraz oyalanıp tek üçlükle oyunun kaderini değiştirmek East’in ellerindeyken, Dwade’in asisti elinden kaçırışı!!!! LAN! Bir de nasıl gülüyor! NE GÜLÜYOSUN OLUM! Hemen mola, hemen tahta kalemi, sanki bir bok olacak. Ve o kırk saniye geçmedi, ayakta tepine tepine izledim. Son saniye üçlüğünü Deron Williams’a bırakıp hezeyana uğrayan Tom Thibodeau, gelen saçma faullerle maçın bittiğini anladı. Geçmiş olsun.


Kobe’de 264 sayı ile MJ’ın rekorunu kırdı bütün bunlar olurken. O arada derede kırdı valla.,




Bu da Cumartesi günkü Slam Dunk Contest birincisi Jeremy. Gerçekten güzeldi, asistin hakkını yememek lazım.




Bu da All-Star ertesi derse gitmemenin verdiği yılışık hisse dair:


Hadi ben Ptt'ye gidiyorum. Dersi asıyorum, faturalardan kurtulamıyorum.

Hiç yorum yok