castin biğbır'ın mvp seçilmesi. (oldu bu yalnız)

Scene: Jerry's apartment. Jerry is watching TV

JERRY: [The phone rings. He picks it up and says:] If you know what happened in the Mets-game, don't say anything, I taped it, hello... Yeah, no, I'm sorry, you have the wrong number...Yeah, no [somebody knocks at the door] Yeah? [to the door, while still at the phone]

KRAMER: [enters] Are you up?

JERRY: [To Kramer] Yeah...[in the phone] Yeah, people do move! Have you ever seen the big trucks out on the street? Yeah, no problem [hangs up the phone].

KRAMER: Boy, the Mets blew it tonight, huh?

JERRY: [upset] Ooohhhh, what are you doing? Kramer, it's a tape! I taped the game, it's one o'clock in the morning! I avoided human contact all night to watch this.

Bütün bir günü, etrafta herkesin All-Star '11 den konuşacağını bildiğimden, olağanüstü bir tedirginlikle geçirdim. Özellikle telefonla aradım, özel durumum olduğunu tembihledim; mümkün mertebe basketbol olmasın dedim konuşmalarda. Ama heyhat! Hayır FullHD indirdim 3 günün tüm aktivitesini, bir saatliğine derse girip gelip, izleyeceğim. Bu süre zarfında, kimseler demeyecek ki bana "cinobili naptı öyle yaa?!" "griffin insan değilmiş beyler" "na-sı-ko-duk-?" Öyle bir gün hayallemişim işte, bendeki de hayalgücü. Ulan, bak, telefonda "biliyorsan sonucu söyleme" dedim üstüne basa basa, telefonu kapadım, 20 dakika sonra fakültenin önündeyim. GELMİŞ BANA "WEST ALDI" DİYO! Geliyo böyle ordan, onu söylemeye geliyo belli ki, falso alıyo ve böyle bir vahşi gibi, bir efendime söyleyeyim bir spectre gibi sağlı sollu girişiyo, anlattıkça anlatası geliyo. SuperBowl'u, Mets-Yankees maçını kaydedip sonradan izleyecek bir Amerikalı edasıyla sürdürdüğüm günümü mahvedenlere gelsin: gelmesin! yok bu sene allstar incelemesi mincelemesi.

Nitekim sonucu bile bile izledik. Hala şaşırtıyor ki her sene olduğu gibi, bu sene de şahane bir kadroyla çıkan Doğu Konferansı, nasıl oluyor da BU kadroyla kaybedebiliyor? (İstifham was here.)

meeh, canım sıkıldı.

1 yorum

stickman dedi ki...

amaaan ya doğu veya batının kazanması önemli mi ki sanki. her geçen sene daha kötü all star maçı izliyoruz olay bu. dur biraz ısınsınlar, dur biraz ısınsınlar diye diye bişey yapacaklarını bekleyerek izleyip durdum. üçüncü periyodun ortalarında kapatmayı bile düşündüm. sadece kötü alley uplar ve kötü smaçlardan ibaret hale getirdiler bitirdiler allstar maçını. her hucuma çıkışta dur ulan bi maç basayım, dur ulan bi alley up deneyelim kafası var oyuncularda. olmayıncada çekilip şut atıyolar. gram tad almadım. devre arasında mı ne bi çocuk çıkıp iki topla harika şeyler yapmıştı. o 20-30 saniyelik olay bile maçtan zevkliydi. (spoilercılardan kaçamazsın)