nate robinson the sevimsiz


bu sezon da reklamlar inanılmaz.

  • Maçlardan, esas gösterilerden önce kameralar bol bol seyircileri çeker, renk renk, her yaştan, ünlü ünsüz bir sürü insan. İşte o kısımda pek bi eğlenirim ben. Televizyonda her an görebileceğim insanlardır belki ama orada saha kenarında, böyle sponsor gözlükleriyle, ten rengine zıt hırkalarıyla, karısıyla çocuğuyla üç beş repçi göreyim, bi Arnold Schwarenegger bi Jack Nicholson göreyim, öyle de mutlu oluyorum. Gözlerim arıyor Bill Russell'ı göremeyince. (Adamda da ne biçim bi sakal var arkadaş, böyle yılbaşı sprey karlarından, pamuktan falan yapılmış gibi, bi garip.)

  • Efenim geçen sene olduğu gibi, bu sene de H.O.R.S.E 'u kaçırdım. NbaTv açık, kendime de soruyorum, lan gününü değiştirecek değiller ya? diye, sonra dunk ediyor NtvSpor'da olduğu. Neyse ki diğerlerine yetişebildim. Shooting Stars 'da -3'lü takımların yarıştığı- Texas grubu aldı ödülü. Dirk Nowitzski donuk donuk gülüyordu yine, pis. Bi türlü sevemedim, küçükken havale geçirmiş gibi, bi garip, çocuğum olsa görüştürmezdim, aman ayten abla bırak allaşkına..

  • Yetenek yarışmasında B.Jennings, Deron Williams, Westbrook ve Nash yarıştılar ki orada Nash ismini görüp de ''birinci belli'' diyenler bi hayli çoktu. E haliyle, adam çevik, hareketi kolay, önceki yıllardan da başarısı belli zaten. Bir ara Westbrook yakalayacak gibi oldu ama bounce bölümünde çuvvallayınca yarışmanın galibi de belli oldu. Kim ne derse desin, Steve Nash'e yakışan bi yarışma bu, ödül keza.


  • Gelelim 3-pt contest'e, yani 3'lük yarışmasına. Potanın etrafındaki 5 köşeden toplamda 25 topla en çok 3'lüğü hangimiz atabilicez çekişmesi. C.Billups, P.Pierce, S.Curry, Gallinari, Frye ve D.Cook çekiştiler. Stephen Curry'e babasının kaslarını annesinin gözlerini almış bi ton övgü yağdırdılar ki ben o performansı beklemiyordum ki ilk turdan birinci çıktı,helal olsun. Billups alır desem de kalbimin beyle bi köşesinde Pierce vardı, çünkü PPierce candır. Larry Bird'den sonra Celtics'ten ilk galip de Pierce oldu. Kazandığı an KG'nin yanına koştu, orada özel bi hareket mi denir ,dans figürü mü denir bilmem öyle sempatik hareketler yaptılar karşılıklı. Kaan Kural'ı verem eden tek şey de topların, oyuncuların sağında kalması oldu, olan olmuş 10 dakika bıdır bıdır yok sağında kaldı, yok yanlış oldu..Sonra bi de rejiye laf atıyor, kamera açıları kötü diye. Berbat çevirilerin yüzünden bi tane röportaj dinleyemiyoruz lan!

  • Slam-Dunk'da bence kötünün de kötüsüydü. Her şeyiyle hem de.Katılımcılarıyla, smaçlarıyla, kazananıyla! Shannon Brown güzel başladı, Kobe'den asist aldı falan, daha sonra bi 360lık verse denemesi yaptı ki eğer onu başarabilseydi, kesinlikle o alırdı, ikinci denemesinde aynısını deneseydi yapardı ama yavanından bi smaçla aldı 7leri 8leri oturdu.salak. Demar Derozan- Nate Robinson kapışmasına vardı durum finalde. Hazır lafı geçmişken, Nate Robinson'ın allah cezasını versin, tı lanet herif. Ukela. Geçen sene blogcana, sözlükcene, ailecek sövmüştük ki etki etmemiş pek. Hala aynı uyuzluk. HAYVAN!

    Japon balığı kılıklı Derozan'da çok fantastiş bi hareket göremedik. Hani gönül istiyor ki her slam dunk'ta bi eğlence, bi şebeklik görelim. Jüri olsun benchlerde oturanlar olsun itekleşerek alkış yapsınlar falan.(bkz. zenci heyecanı, alışılmadık smaç sonrası şaşıran yedek alkışı) Lakin böyle bir şey göremedik. Nate Robinson iti bu sefer neyin üzerinden atlayacak diye düşünüyordum ki saçma salak bi hareketle geçiştiriverdi. Hayır hiç bi yarışmacı ilk smacını sokamadı, böyle tekrarlanan, sakız gibi uzayan sıkıcı bi karşılaşmaydı. Ben de hayır diyorum ve 3 hayırla sizi uğurluyoruz.

  • All-Star ikinci gecesini de sabaha bağlarken, kola bardakları, cips tabakları beni bekler, anne terliğini yemeden gideyim. Yarınki karşılaşmanın da tadı olmayacak muhtemelen ama yine gel sen, pizza söyler izleriz n'olucak. hati.

3 yorum

Yasin dedi ki...

2buçuk saatlik uyku kaybına değmeyecek derecede bir smaç yarışmasını ilk kez hakederek kazandı nate robinson.
Bide bir şey daha var hani her şeyin büyüğü makbuldü texasda 175 cmlik adam niye kazandı ya!!!

stickman dedi ki...

valla şu görüntüleri izleyince insanın yattığı yerden kalkıp savunma yapası geliyo :)

Dirk saçları kesse iyi aslında ama bi seviyo adam uzatmayı. bana da dişleri takma gibi geliyo sanki :D her an babanneler gibi çıkarakmış gibi bi hali var.

şu yetenek ve üçlük yarışmasına acaba derecem ne olur diye katılmayı öyle istiyom ki. üçlükte zorlanırım belki ama valla yetenek yarışmasında nashi zorlarım ben arkadaş. dalga geçme ciddiyim :D

ama kaan kural reji konusunda haklıydı ya. o resim seçici deli midir nedir. iki smacı kaçırttı herif.

Shannon Brown'ın güzel başladığından emin misin? bi lakerslı olarak inanılmaz hayal kırıklığına uğradım ben. aylardır ulan Shannon smaç yarışmasında olay yaratacak bu sene, hayvan gibi zıplıyo diyip duruyoduk. hiç bişey yapmadı. o ilk denediği smacı yapsaydı iyi olacaktı ama bi kere deneyip yapamayınca vazgeçti. aslında ikinci kez deneyecekti ama o kadar koşup geldi potaya yaklaşınca fikrini değiştirdi saçma sapan bi smaç bastı. kobe'yi görünce ben galiba çok olağanüstü bişi yapacaklar sandım. hayatımda gördüğüm en sıradan smaçtı.

bence nate robinson'a duyulan nefretin nedeni iki sene önce igodala'nın hakkının yenmiş olmasıydı. e geçen sene de cabası. ha hem önceki sene hem geçen sene smaçları kötü müydü? bence değildi ama ondan iyi basanlar onun gerisinde kalınca herkes gıcık oldu bu adama :D aslında gerçekten hak ederek kazandığı smaç yarışması bu sene. çünkü diğerleri hakkaten çok kötüydü.

kardeşimde Bill Russell'ın sakalları görünce hayretler içinde kaldı. klasik zenci sakalı işte kıvır kıvır kardeşim :D ben en çok salonun içinde güneş gözlüğüyle oturanlara taktım. kobe bile öyle geldi ya :D salon güneş gözlüğüyle maç izleyen zenci krolarla doluydu :D Dwight Howard'ın sarı kazağına ise yorum bile yapmak istemiyorum :D

ebruhu. dedi ki...

Shannon Brown gibi hayal kırıklığı yaratanlardan biri de kuşkusuz Billups oldu ki onu east-west karşılaşmasında almış başını yürümüş halde geri bulduk o yüzden bi laf edemiycem.

Ne kadar haklı kazancı da olsa nate robinson sevimsizine ağzım küfür dolu hala. kimsenin hakkını yemeseydi de sevmezdim kesin. tipe baksana. püh !'^+%&/) :D

gece kucağımda defter east-west notları tuttum, çünkü laplopum yok, uykusuzlukan ölmezsem, temize geçireceğim bir ara :)