I am just a cloud

Pek sevgili bir arkadaşım bir keresinde "Bu aralar twitter'da insanlar ikiye ayrılmıyor." demişti. Ne olduysa ondan sonra oldu. İnsanlar hep ayrılır, hem de ikiyle sınırlı kalmazlar, üçe beşe, dokuza. Doğaldır. Ama bir kırmızı, kalın çizgiye bakar. Şu sıralar herkes kırmızı çizgilerini kendi etraflarına çekmeye pek meraklı. Kutup ayılarıyla ilgili imgedir hep, kendisi kadar bir buzul parçası üzerinde oturan, üzgün bir kutup ayısı. Sonumuz öyle olacak anlaşılan, herkes kendi oturabileceği kadar toprağını alacak, bir daire çizecek etrafına, gönül rahatlığınca oturacak orada. Havlasın dursun, kimsenin umrunda olmayacak. Çünkü kırmızı çizgiler, birer Çin Seddi olacak etraflarında. Toplumsal sözcüğünü de sileriz canım lügattan. Nedir yani.

5 yorum

FFatiHH dedi ki...

toplumsal travma yaşıyoruz.

Scissorhands dedi ki...

ben bulutum diye başlık mı olur, aklım çıktı imgelerden alt anlamlardan.

o halde size bulut şeklinde bir bulutun şarkısını hediye ediyorum.

yanlış anlaşılmasın, grubun ismi gerçekten "cloud shaped cloud" =)

http://www.youtube.com/watch?v=m75Z4AM8hQs

ebruhu. dedi ki...

Ne güzel grup adı o ya. Bayıldım. Bilhassa cover'a. Ama adı cidden.

http://www.youtube.com/watch?v=s6WLU2Z-FDk&feature=related

Bu da bizden, naçizane.

Larien dedi ki...

Ne de güzel demişsin. İnsan istiyor istiyor da ne istediğini ya da mantık çerçevesinde olup olmadığını da bir bilse. Bir da saygı duyabilse...

Scissorhands dedi ki...

post-rock nevrozuma geri soktunuz zaten sağolun, başka bişey dinleyemez oldum. grup iyiymiş ama epey, daha önce duymamıştım