'70 öncesi kuşağa teknoloji yasağı

Teknolojiden herkes faydalansınmış.Bırak allahaşkına.Bence belli bi nesilden öncesine çok teknoloji yasaklanmalı.Çok teknoloji yasaklansın ama.Az kullanılabilir.Mikrodalga fırını kullanabilirsin ,digiturk kumandasını da çözebilirsin tamam kabul.Ama rica ediyorum çağımız teknoloji manyağı olmayın amcalar teyzeler.Çok rica ediyorum.

Hayır sen de bütün yaşıtların gibi cep telefonunun sadece açma kapama işlevlerini bilsen n'olur ?Yeşil açma kırmızı kapatma ,bunu bil yeter.Telefon çalarken biraz uzaklaştırıp okumak için çaba sarfediceksin ,o telefon sen açana kadar çalıp çalıp susucak falan.Telefon melodin de böyle dümdüz telefon sesi olucak.Bunlar önemli.

Ama yok.Normalde bayramlarda ,özel günlerde benim sana tebrik mesajı atmam gerekirken ,sen bana süslü süslü MMS gönderiyosun ,sesli mesaj bırakıyosun falan.Bak bi konuda anlaşalım anane.Ben çok tırsıyorum.Böyle çok millenium ninesi oluyosun ya ,hafiften bi tırsıyorum ben.Benden çok şey biliyosun o telefon hakkında.Msn'e girip bana ''selam'' yazıyosun ya ,ölücek gibi oluyorum.Böyle titreme geliyo.Işığın sonunda uzun
sakallı bi amca ,bana geeeeel geeeeel...
Msn'den bana göz kırpması falan yolluyosun.Cam açıyosun falan.Nasıl bi teknloji uzmanı oldun çıktın başıma anlamadım ki ben.Her şeyi de bil.

Facebook hesabı olan öğretmenlerim var mesela.Böyle ekliyoruz falan büyük bir heyecanla.Ama işte o nesilin de çağ atlamaması lazım.Böyle bi öğretmenim videoların bağlantıların altına yorum yapıyo ,sonuna da '':))))))'' koyuyor ya.Bende bir baş dönmesi bi lokal felç.HOCAMNAPIYONSENYA! Koskoca adam hiç yakışıyo mu yani ':)))))' gel duvarıma ''slm'' falan da yaz tam olsun.İyice öleyim ben.

Ha bu demek değil ki , gülücük koymak yasak.Hayır koy ama ölçülü koy.Paranteze abanıyosun öyle ,nasıl da abanmak aman yarabbim.Kimisi de kısa k
ısa cevaplar.''Hocam nasılsınııııız?sizi çok özledik ,öğretmenler gününüz kutlu olsuuun sizi çok seviyoruuuuuuuuz!!!'' gibi bir mesaj bi ileti bişey düşün.Buna ''ben de.'' gibi bir cevabı da ancak bir edalt tarafından alabilirsiniz.Şunu biliyorum ki mesaj çekmeyi falan öğrenen kimi ebeveynler , iki sms haline gelecek kadar uzun bi mesaja sadece ''TAMAM'' şeklinde cevap veriyolar.Oluyor bu.

Her şeyden az az bil.Derdini anlatabilecek kadar bil.Bana gelip de 3G'yle ilgili ne biçim sorular soruyosun ,bi çay yap bi kek yap ? yok!




6 yorum

Duygu. dedi ki...

farmville dönemlerimden bilirim; hocalarım çiftliğimi temizlerlerdi lan.notifikeyşın yağardı,hocan kavgaları kovdu,domatesleri ekti biçti filan diye.

ebruhu. dedi ki...

tamam hadi oyun da bi yerde olabilir gibi geliyo da, ya bigün tüvitlemeye başlarlarsa? ya bi gün gelip buraya çok gülücüklü yorum yaparlarsa?o zaman nerelere kaçalım nerelere gidelim?

Daçe dedi ki...

o resimdeki abimiz de west coast ismail mi? :D

ebruhu. dedi ki...

:D artık west coast ismail mi riverside necmi mi bilmiyorum ,ama gangsta' bi abimiz belli.

Winds Of Doom dedi ki...

peki ya dedemin feysbukunun olması???ben napıyım yani:D

ebruhu. dedi ki...

deden seni dürtüyo falan ,düşünmesi bile fena o_O