üye sayımızla herkesi şaşırtalım

*Modayı Facebook'tan takip edeceksin arkadaşım.

i-Mesela ''kardeşler''kısmında 69871235 tane arkadaşının ismi yazacak ki böyle hani ''çok sıkı dostuz biz ,kankaaaaaa eeeyt! '' mesajı vermeli.Bak bu önemli.

ii-Türedi bir sürü , adının soyadının yanına 1907 eklemeler falan.Noluyosa öyle çok bi karizmatik mi oluyo ,oluyosa biz de yazarız yani.Bi insan isterse dünyalar güzeli olsun ,şu adını Burak'sa Burock , thisrock , yazıyorsa benim için bitmiştir.Ama kendine Cellin gibi bi sevgili bulabilir ,soyadını I-was şeklinde yazabilir.Üzülüyorum.(banane di mi?ama kıskanıyorum benim ismim öyle yazılmıyör diye.)
''v'' yerine ''w'' kullanan insandan da biraz çekiniyorum hem.höm.

iii-Gizli çakallar var mesela ki bu sıralar ,gizlilik ayarları değişmişken ,onun bunun profiline girip .. di mi? hey yavrum hey.

iv-Ülke ve dünya haberlerini facebook videolarından falan takip eden , arkadaşının doğum gününü facebooktan görüp hatırlayan ''doom günün kutlu olsn cnm:))'' yazıp bi sene daha ortalarda gözükmeyen ya da çakma siyasi gruplara dahil olup çok da bi bok biliyomuş gibi onunla bununla tartışmalara giren ahmak yurdum insanına sesleniyorum : Facebook'u ele geçirdik tamam yeter bırakın lan! Sonra da yok neden Türkler şöyle Türkler böyle.E sen öylesin?Myspace de ''ekleme için teşekkürler''ci Facebook'ta ''like''cı insansın sen.Bi camı aç bişey aç bi kendine gel.

Neyse bu kadar feysbukculuk yeter.Nasıl da sinirlendim.Adeta tuvalet kağıdı rulosunu görmüş gibi ,tek bi yaprağa mahkum kalmış gibi sinirlendim.(Hayır herkes yeteri kadar kullansa ,4-5 yaprak kullansa ,bende patlamasa ne de sevinicem.Anneee bitttiiiiii!)

Telefonla mesaj yazarken ''ı'' yerine ''i'' yazamamanın hüznü var çokca, az evvel oluştu. E ''ü'' yazabiliyorum ''ö'' yazabiliyorum da bi tanecik ''ı'' mı fazla geldi üretici firma ? Ben arkadaşıma ''sıkıldım'' diyemeyecek miyim gönlümce ? Hadi i ile yazdım ,karşıdan hep bi embesil cevap geliyo ''eheh öhöhö ne yazdı ahahha'' diye ,onu napıcaz? Onu da mı siz üretiyosunuz?

**mütemadiyen gerildim.

Bi ton da ödev var.gaddemit.Hati!

Hiç yorum yok