alıntılı

"Bu cümle, yazmayı öğrendiğimin kanıtıdır. Bu cümleyse okumaya devam ettiğinin kanıtı."

"Her yerde umut görüyorum, karanlıkta bile ve öldüğümde belki de Tanrı olurum."

"kör bir adamın cam bardakta
çay içmesi, porselendir."

"Ama sizin adınız nedir
Benim dengemi bozmayınız."

"Kontenjan senatörü bir bayan vardı ya,
Fuzuli'nin cinsel eğitim görmediğini söylemiş;
Söyler miydi şairle çekilmiş olmasa tenhaya,
Demek üç yüzyıl önce Leyla'dan daha işveliymiş."

"Düşünceler mükemmel; ancak davranışlar kusurludur."

Düşüncelere boğuldum, davranamıyorum iyi mi.

2 yorum

Peyton Sawyer dedi ki...

Sana ilk kez yorum yazıyorum galiba,ya da "yardır!"ı ilk kez gördüm cidden destan yazasım geldi:DNeyse...
Düşünmekten davranamıyorum tam da benim olayım diyecektim.Dedim.Gidiyorum.

Yasin dedi ki...

dadaizme geçiş yapmanı tüm yurtta şölenlerle kutluyoruz.Başarılarının devamını diliyoruz.